Hoppa till innehåll
Anime.se

Call of Duty 5


kknd
 Share

Rekommenderade inlägg

thumb_cod54.jpg

 

Ja som rubriken lyder. Någon som ska köpa detta underbara liret? Vore kul om man kunde köra med några när det har release. Det är i stort sett exakt som CoD 4 för det är ju CoD 4 engine, bara det dom ändrat till WWII igen. Jag själv kommer bara köpa det till PC för ''jag'' anser att CoD ska spelas på PC :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Dåligt att inte Infinty Ward gör den nya uppföljaren.

Istället är det Treyarch (dom som gjorde CoD 3) som gör den.

 

Infinty Ward är bättre på CoD spel enligt mig.

Så jag tror jag avaktar och ser om spelet blir bra.

Så femman kommer alltså bli fail -.-

 

Dom borde splitta så att Infinit Wards spel heter CoD och Treyarchs heter något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så femman kommer alltså bli fail -.-

Typ -__-

 

World at War kommer troligen inte vara lika bra eller ha samma "känsla"som CoD 4 :|

 

Fast som jag sa, man får se ;)

 

Dom borde splitta så att Infinit Wards spel heter CoD och Treyarchs heter något annat.

Rätt bra idé :)

Eftersom Treyarch kommer bara göra WWII, medans Infinity Ward forsätter på nya grejor ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...

Efter att ha prövat betan kan jag konstatera att det är bättre än mina förväntningar, just för att jag inte hade några. Jag trodde, som de flesta andra att det skulle bli ett mediokert spel med ganska tråkig MP-del, men jag gillar faktiskt känslan.

 

Förväntar man sig ett Cod4 i WW2 miljö tror jag att man blir missnöjd, för förutom liknande Perks och challenges, är det inte särskilt likt.

 

Jag gillar att de har spellägen som Capture The Flag och jag tror att om man är ett party om 6 så kommer det bli ett väldigt sammarbetsvänligt spel, så jag tror faktiskt på World at War.

 

Däremot tror jag inte att det kommer slå Cod4, men det är definitivt ett köp för min del.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Efter att ha prövat betan kan jag konstatera att det är bättre än mina förväntningar, just för att jag inte hade några. Jag trodde, som de flesta andra att det skulle bli ett mediokert spel med ganska tråkig MP-del, men jag gillar faktiskt känslan.

 

Förväntar man sig ett Cod4 i WW2 miljö tror jag att man blir missnöjd, för förutom liknande Perks och challenges, är det inte särskilt likt.

 

Jag gillar att de har spellägen som Capture The Flag och jag tror att om man är ett party om 6 så kommer det bli ett väldigt sammarbetsvänligt spel, så jag tror faktiskt på World at War.

 

Däremot tror jag inte att det kommer slå Cod4, men det är definitivt ett köp för min del.

 

Ok, låter både bra och dåligt.

 

Har spelet bra grafik, om man jämför med CoD 4?

Jag tycker att spelet ser lite för likt fyran :|

Inte så konstigt beroende på att spelet använder samma grafik motor som i CoD 4 :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ärligt talat tycker jag att spelet ser sämre ut än fyran, men det stör mig inte. Det kanske är medveten att det ser lite "grynigare" och så ut, iochmed att det är WW2, men är du ute efter ett skitsnyggt spel så är inte detta du söker.

 

Spelet växer i mina ögon desto mer jag spelar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...