WaZzUp115 Skrivet juli 25, 2004 AnmÀl Share Skrivet juli 25, 2004 Det kommer vara den 8:e pÄ konstfack inne i stan.. (i sthlm)... för intresserade sÄ finns det en svensk cosplay portal med forum pÄ http://www.reflective.nu/saumaheim Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 5, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 5, 2004 Jag skall cosplaya dÄ. :3~ Mums sÀger jag bara. Klart att man vill.. XB Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Oktay-sama Skrivet augusti 9, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 9, 2004 yumeni, jag var dÀr igÄr, vem var du? Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 10, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 10, 2004 yumeni, jag var dÀr igÄr, vem var du?  Rabi~den Rose. De rosa kaninen alltsÄ, frÄn Digi Charat. :3 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet augusti 10, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 10, 2004 Waaai Yumeni du var jÀttesöt som den dÀr kaninen juuh :)   Jag var Sadako - monstret frÄn Ringu.. vi hÀlsade pÄ varandra tror jag. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 11, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 11, 2004 Waaai Yumeni du var jÀttesöt som den dÀr kaninen juuh :)  Jag var Sadako - monstret frÄn Ringu.. vi hÀlsade pÄ varandra tror jag.  Ja, det gjorde vi. Jag Àlskar din idé, att vara Sadako dÄ. Och, tack. :3~ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Herid Fel Skrivet augusti 11, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 11, 2004 JAG VILL SE!!! *Herid goes avundsjuk*  Jag hoppades ingen av er gjorde mer Àn hÀlsa... *ler*  Hon Àr min! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet augusti 11, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 11, 2004 JAG VILL SE!!! *Herid goes avundsjuk* Jag hoppades ingen av er gjorde mer Àn hÀlsa... *ler*  Hon Àr min!  Alla var sÄ snÀlla och oskyldiga sÄ~ Oroa dig inte. *petar pÄ Herid* Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Anonym Skrivet augusti 11, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 11, 2004 Vet nÄgon om det kommer upp nÄgra bilder? Det skulle vara roligt. B) Det var jag som var Orochimaru med det stora repet. :D Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
b8q Skrivet augusti 11, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 11, 2004 Om du gÄr till Cosplayforumet pÄ http://www.reflective.nu/saumaheim/ sÄ hittar du lÀnkar till en massa foton frÄn TSiS. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
jagvillha Skrivet augusti 13, 2004 AnmÀl Share Skrivet augusti 13, 2004 Verkar otroligt najs :)-- mÄste glo! ^^ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
capadde Skrivet oktober 5, 2004 AnmÀl Share Skrivet oktober 5, 2004 Lite sent det hÀr men... det finns bilder pÄ cosplayen pÄ http://tokyostyle.lokalen.org Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 7, 2004 AnmÀl Share Skrivet oktober 7, 2004 Lite sent det hÀr men... det finns bilder pÄ cosplayen pÄ http://tokyostyle.lokalen.org  wass! :)  Nu blev ja glad! PÄ en av bilderna dÀr sÄ finns det Àr "konst-vÀgg" HUvud portrÀttet Àr vÀl Naruto bilden, men om man tittar lÀngst ner i högra hörnet sÄ ser man en bild av Link. O gissa vem som har gjort den? JAG! XD  fan va skoj! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Yumeni Skrivet oktober 17, 2004 AnmÀl Share Skrivet oktober 17, 2004 Lite sent det hÀr men... det finns bilder pÄ cosplayen pÄ http://tokyostyle.lokalen.org  Gwaha. XD  Zet Àr med mig. Otroligt. Zet Àr med pÄ en cosplay-bild.:3 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 5, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 5, 2004 Nyo! det var kul att cosplaya som alltid ^^ vann pris flr min chii nurse drÀkt och fick skiva autografer till japanska smÄflickor ^.^; mrr~ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet november 5, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 5, 2004 haha kul för er :D men ajg tror inte jag nÄnsin skule vilja Cosplaya vet inte varför . . . karnse ee lite för liten =P Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet november 5, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 5, 2004 Nyo! det var kul att cosplaya som alltid ^^ vann pris flr min chii nurse drÀkt och fick skiva autografer till japanska smÄflickor ^.^; mrr~  Miyuki, du Àr Hunter frÄn Db-se forumet va? :) Jag Àr Majora, kommer du ihÄg mig?  hette oxÄ Lillebror och Dragonballman. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 8, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 8, 2004 Det stÀmmer :); Àr fortfarande aktiv som Hunter. TyvÀrr minns jag dig inte :/ Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sagara Skrivet november 14, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 14, 2004 NÀsta Är sÄ ska jag ocksÄ cosplaya, som Kabuto fr Naruto. Weei, kommer bli fett kul ^^  Lr ja, jag kommer cosplaya om det blir nÄgon Tokyo style nÀsta Är iaf...  he he Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet november 19, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 19, 2004 Cosplaya pÄ UppCon!  Det ska jag göra iaf ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 20, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 20, 2004 Me too! Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet november 20, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 20, 2004 *ska snylta pÄ Miyu's cosplayklÀder* >:-3 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Miyuki Skrivet november 20, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 20, 2004 ;3 thief! du fÄr sy egna nÀsta gÄng ;D Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Fjall Raven Skrivet november 20, 2004 AnmĂ€l Share Skrivet november 20, 2004 Uppcon? Ăr det i Tuppsala eller? Citat LĂ€nk till kommentar Dela pĂ„ andra sajter More sharing options...
Sadako Skrivet november 20, 2004 AnmÀl Share Skrivet november 20, 2004 (NÀ i Hönsaboda :P)   Ja i Uppsala ;) Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg