Hoppa till innehåll
Anime.se

Google Chrome


soleher
 Share

Rekommenderade inlägg

Sen att deras advokater håller på att se över den paragrafen (som är standard(stod så i inlägget) i deras applikationer, gmail?), antagligen kommer kontentan vara den samma, men det kommer vara en så svårtydlig historia så ingen kommer att kunna säga för eller emot -__-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Angående den där paragrafen om att allt man gör med Chrome får Google använda hur de vill så kan jag meddela att jag fick höra häromdagen att det egentligen var tänkt för att kunna bygga nya tjänster med användargenererat innehåll utan att hamna i lagtvister, men eftersom så många klagar skulle man se över dessa punkter och ändra i framtiden.

 

Sedan verkar många lite "spexiga" företag ta EULA ganska oseriöst... jag menar, texten är kilometerlång, läses nästan aldrig igenom och ofta väldigt tråkig. Hade jag skrivit en sån text skulle jag garanterat smugit in grejer om kärnvapen och fotsvett i den med!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag älskar det :D men jag har lite problem med mina sparade adresser i favoriter för den visar bara halva min lista, så ibland så måste jag använda explorer för att hämta en adress eller så men annars är den mycket bättre!

 

Som t ex när veoh gjorde så man var tvungen att uppgradera flashplayer så gick det inte på explorer men när jag installerade chrome så gick det på typ 5 sekunder... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...