Hoppa till innehåll
Anime.se

Gissa animen

Gogo
 Share

Rekommenderade inlägg

Bara en magkänsla, men jag börjar tänka på i Bungō Stray Dogs. Jag är inte helt säker på varför – har bara sett ett avsnitt av första säsongen, och det minns jag knappt något av aktivt, men kanske jag undermedvetet påminns om figuren på bilden? Jag vet att Ōsamu Dazai ska vara med, och han verkar bruka få vågigt hår (det får han t.ex. i Isekai Shikkaku, en isekaiserie där Dazai efter sitt verkliga självmord kommer till en fantasyvärld), och jag har fått en vag bild av att serien är lite vild och galen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, Dazai är till och med bandagerad i Bungō Stray Dogs, så jag tycker att det var ganska likt!

proxy-image.jpg

Blonda flickan... har jag nog inte sett. Fast jag kan ha sett nån bild kanske. Jag tänkte Cop Craft först, men det är inte flickan där.

Redigerad av Sceleris
Klantade mig med bilden.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Raccomunk:

Kan det vara Akebi's sjömanskostym?

Rätt!

Eller ja, kanske fel, beroende på vad du menar. (Det är ju inte Akebis själva sjömanskostym, utan animeserien som bara heter så. (Eller, ja, det är ju inte själva animeserien i sig, utan bilder från animeserien. (Eller, ja, det är inte bilder från hela animeserien, utan bara bilder från några avsnitt av animeserien.)))

:psyduck:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter