Raccomunk Skrivet juli 27, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 27, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 28, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 28, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 28, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 29, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2023 Bara en magkänsla, men jag börjar tänka på i Bungō Stray Dogs. Jag är inte helt säker på varför – har bara sett ett avsnitt av första säsongen, och det minns jag knappt något av aktivt, men kanske jag undermedvetet påminns om figuren på bilden? Jag vet att Ōsamu Dazai ska vara med, och han verkar bruka få vågigt hår (det får han t.ex. i Isekai Shikkaku, en isekaiserie där Dazai efter sitt verkliga självmord kommer till en fantasyvärld), och jag har fått en vag bild av att serien är lite vild och galen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 29, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2023 Du får tänka vidare! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 29, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 29, 2023 (redigerade) Haha, Dazai är till och med bandagerad i Bungō Stray Dogs, så jag tycker att det var ganska likt! Blonda flickan... har jag nog inte sett. Fast jag kan ha sett nån bild kanske. Jag tänkte Cop Craft först, men det är inte flickan där. Redigerad juli 30, 2023 av Sceleris Klantade mig med bilden. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 30, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 30, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2023 Aaaah! Shangri-la! Det var därför jag tänkte på Cop Craft, för Range Murata-designen! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 30, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2023 2 timmar sedan sa Sceleris: Aaaah! Shangri-la! Det var därför jag tänkte på Cop Craft, för Range Murata-designen! Japp! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 30, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 30, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 31, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 31, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet juli 31, 2023 Anmäl Share Skrivet juli 31, 2023 Den där armen sitter alldeles för långt ifrån resten av kroppen, är det någon som sitter bakom och spelar? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 1, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2023 Jag tycker inte att det ser konstigt ut. ”Fufufu, vilken diskret ledtråd, ingen kommer att kunna känna igen mig nu!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 1, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2023 Kan det vara Akebi's sjömanskostym? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet augusti 1, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2023 2 timmar sedan sa Raccomunk: Kan det vara Akebi's sjömanskostym? Rätt! Eller ja, kanske fel, beroende på vad du menar. (Det är ju inte Akebis själva sjömanskostym, utan animeserien som bara heter så. (Eller, ja, det är ju inte själva animeserien i sig, utan bilder från animeserien. (Eller, ja, det är inte bilder från hela animeserien, utan bara bilder från några avsnitt av animeserien.))) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 1, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2023 Varifrån bilderna nu än kommer så har jag sammanställt och bifogat dem i mailet. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 2, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 3, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 3, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 4, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 4, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2023 Gakkou Gurashi? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 4, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2023 Så är det! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 4, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2023 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet augusti 4, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2023 🌞🪞 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet augusti 4, 2023 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2023 Rätt emojis! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg