MathJuice Skrivet juli 7 Anmäl Share Skrivet juli 7 "I'm sorry, please forgive me..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 8 Anmäl Share Skrivet juli 8 "Om jag gråter nog mycket så kanske någon märker mig..." Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 8 Anmäl Share Skrivet juli 8 "Vänta, nu börjar jag bli lessen!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 9 Anmäl Share Skrivet juli 9 Attans, jag såg filnamnet före jag såg bilden, så nu vet jag inte om jag själv hade kommit på svaret för den rödhåriga tjejen. 🙈 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 9 Anmäl Share Skrivet juli 9 Aharen-san Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet juli 9 Anmäl Share Skrivet juli 9 Ah ja, råkade visst spoila det. -.-* Aharen-san it is! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet juli 9 Anmäl Share Skrivet juli 9 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Torsdag 18:42 Anmäl Share Skrivet Torsdag 18:42 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Fredag 11:23 Anmäl Share Skrivet Fredag 11:23 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Lördag 13:10 Anmäl Share Skrivet Lördag 13:10 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Lördag 20:27 Anmäl Share Skrivet Lördag 20:27 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Söndag 11:35 Anmäl Share Skrivet Söndag 11:35 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Söndag 15:02 Anmäl Share Skrivet Söndag 15:02 Alla fyra har sina egna lögner eller vad den heter? Jag tror jag läst att den hade utomjordingar och ninjor. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Söndag 15:22 Anmäl Share Skrivet Söndag 15:22 17 minuter sedan sa Sceleris: Alla fyra har sina egna lögner eller vad den heter? Jag tror jag läst att den hade utomjordingar och ninjor. The little lies we all tell är namnet på serien men dom har ju alla sina egna lögner. bollen är din! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Söndag 20:11 Anmäl Share Skrivet Söndag 20:11 Fast mitt förslag var en ganska bra översättning av japanska titeln. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Måndag 07:44 Anmäl Share Skrivet Måndag 07:44 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Måndag 11:49 Anmäl Share Skrivet Måndag 11:49 Josee, the tiger and the fish Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Måndag 13:11 Anmäl Share Skrivet Måndag 13:11 1 timme sedan sa Smaruc: Josee, the tiger and the fish 👩🦽🐅🐟 💯 🎯 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Måndag 13:23 Anmäl Share Skrivet Måndag 13:23 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet 13 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 13 timmar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg