MathJuice Skrivet oktober 29 Anmäl Share Skrivet oktober 29 "I made a list, they better be on my team!" Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 30 Anmäl Share Skrivet oktober 30 Let This Grieving Soul(Mathjuice) Retire Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet oktober 30 Anmäl Share Skrivet oktober 30 Thank you, now I can finally retire! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 30 Anmäl Share Skrivet oktober 30 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet oktober 31 Anmäl Share Skrivet oktober 31 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Lördag 13:43 Anmäl Share Skrivet Lördag 13:43 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Söndag 16:47 Anmäl Share Skrivet Söndag 16:47 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet Söndag 19:02 Anmäl Share Skrivet Söndag 19:02 Shy hero and assassin princesses? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smaruc Skrivet Söndag 19:33 Anmäl Share Skrivet Söndag 19:33 30 minuter sedan sa MathJuice: Shy hero and assassin princesses? Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet Måndag 16:38 Anmäl Share Skrivet Måndag 16:38 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Måndag 16:48 Anmäl Share Skrivet Måndag 16:48 Atelier Ryza? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MathJuice Skrivet Måndag 17:14 Anmäl Share Skrivet Måndag 17:14 Yass! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Måndag 17:59 Anmäl Share Skrivet Måndag 17:59 ”Men jag har ju ingen anime förbereeeeeeeedd!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Tisdag 08:17 Anmäl Share Skrivet Tisdag 08:17 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet igår 08:46 Anmäl Share Skrivet igår 08:46 ”Haha, ja, nu ser jag tönten!” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet 19 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 19 timmar sedan Är det här den där där huvudtjejen först såg tuff och stark ut, men sen förvandlade de henne så hon blev söt? Kommer inte ihåg vad den hette... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 18 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 18 timmar sedan 58 minuter sedan sa Raccomunk: Är det här den där där huvudtjejen först såg tuff och stark ut, men sen förvandlade de henne så hon blev söt? Kommer inte ihåg vad den hette... Jag vet bara titeln själv, så jag har ingen aning om du tänker på rätt anime. 🙂 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 5 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 5 timmar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet 1 timme sedan Anmäl Share Skrivet 1 timme sedan Ahaa det var inte alls den jag tänkte på, det här är Kuroitsu från monsterutvecklingsavdelningen Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 1 timme sedan Anmäl Share Skrivet 1 timme sedan 13 minuter sedan sa Raccomunk: Ahaa det var inte alls den jag tänkte på, det här är Kuroitsu från monsterutvecklingsavdelningen Tur att jag inte gav dig rätt tidigare då! Eller vänta, resultatet hade ju varit detsamma... Men rätt var det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet 1 timme sedan Anmäl Share Skrivet 1 timme sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg