Sceleris Skrivet Lördag 23:06 Anmäl Share Skrivet Lördag 23:06 ”Flämt! ...Ah, det var bara en personbil. Jag var rädd att det var en isekai-lastbil.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Lördag 23:50 Anmäl Share Skrivet Lördag 23:50 love ∤ twin 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Söndag 07:59 Anmäl Share Skrivet Söndag 07:59 8 timmar sedan sa Raccomunk: love ∤ twin Du har alltid ett sätt att ge ditt svar. 😅 Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Söndag 17:45 Anmäl Share Skrivet Söndag 17:45 Ibland till och med två! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Måndag 03:18 Anmäl Share Skrivet Måndag 03:18 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Måndag 11:31 Anmäl Share Skrivet Måndag 11:31 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Måndag 20:54 Anmäl Share Skrivet Måndag 20:54 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Tisdag 11:17 Anmäl Share Skrivet Tisdag 11:17 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Onsdag 08:41 Anmäl Share Skrivet Onsdag 08:41 ┐(´~`)┌ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Onsdag 12:47 Anmäl Share Skrivet Onsdag 12:47 Tasuketsu ~Fate of the Majority~ Ser ut som nått Netflix-skräp Ny! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet Onsdag 13:22 Anmäl Share Skrivet Onsdag 13:22 33 minuter sedan sa Raccomunk: Tasuketsu ~Fate of the Majority~ Jag trodde att jag åtminstone skulle känna igen titeln... 😂 Den nya ger mig vaga vibbar av igenkännande. Jag tänker mig att det där är nån lillgammal twin-tails-loli som sitter där, men jag kan inte koppla till något specifikt. 🤔 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Onsdag 13:31 Anmäl Share Skrivet Onsdag 13:31 Hjälper det här? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet Onsdag 22:02 Anmäl Share Skrivet Onsdag 22:02 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet igår 08:47 Anmäl Share Skrivet igår 08:47 Nekopara eller nåt sånt? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raccomunk Skrivet 23 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 23 timmar sedan 6 timmar sedan sa Sceleris: Nekopara eller nåt sånt? Rätt! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 22 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 22 timmar sedan Jag har inte sett den, men det kan väl inte finnas så många animeservitriser med kattbjällror runt halsen. ”Du har animesjuka. Det är obotligt, symtomen är generiska, och dina överlevnadschanser beror helt och hållet på dramatisk betydelse för din karaktärsutveckling. Jag beklagar.” Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet 6 timmar sedan Anmäl Share Skrivet 6 timmar sedan Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg