MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 24 AAAAaaaAAaaAAaaAaaAa......... Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 24 Åh, där är du ju! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 25 Urusai, mendokusai na. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 25 Humm de gozaru. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 26 Kaffe blä! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 26 Norrlänningar när någon ger en komplimang: Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 27 Rätt svar var Re-Kan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 27 Adachi and Shimamura känner jag till Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
MathJuice 384 Anmäl inlägg Skrivet maj 27 Det gick snabbt! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 27 Då tar vi en ny anime då! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet maj 27 Jag hade tänkt dra mig tillbaka från min långa och illustra animegissningskarriär, meeen kanske inte. Det där är väl den där Shaft-serien om en tjej som påstod att hon var utomjording, Denpa Onna to Seishun Otoko? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 27 Japp! Samma (ish) karaktär finns för övrigt i serien ovan 😉 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet maj 28 “♬ Under the sea Under the sea〜 ♬” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet maj 28 “Det var första och sista gången som jag går med på att pröva cyber-bukkake…” Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet maj 29 Så här ser "omslagsbilden" på verkets officiella webbplats ut. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet maj 29 Garakowa - Restore the world Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 591 Anmäl inlägg Skrivet maj 29 43 minuter sedan sa Smaruc: Garakowa - Restore the world 👆 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Raccomunk 1 Anmäl inlägg Skrivet maj 31 Log Horizon? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Smaruc 15 Anmäl inlägg Skrivet maj 31 39 minuter sedan sa Raccomunk: Log Horizon? japp! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter