Ragathol Skrivet augusti 1, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 1, 2004 Min nya... Fick en Dirty Pair-bonanza häromdagen, och blev tvungen att göra en fanart.. :) Dirty Pair, tillsammans med Cammy, utgör nog det mesta av mina fanarts... Alla: Se Dirty Pair Flash - den rockar :P Tusch/Photoshop/UT2004 - ca 9 timmar totalt Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zimeon Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Var kan man beskåda uppenbarelsen? Flash vet jag inte, men vanliga Dirty pair ser jag gärna... om. Jag såg någon repris för en miljard år sedan. Bra låtar, var det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johanz Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Mycket bra Ragathol! ^___^ *klappar händerna* Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 Strålande som vanligt! vet inte hur många cammy bilder jag sett nu ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
forehead Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 är det bara jag som inte ser bilden? edit: nu syns den igen ^^ helt underbar bild! bra jobbat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaffe Skrivet augusti 2, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 2, 2004 jag ser den inte heller, men jag såg den förrut! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grunt Skrivet augusti 4, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 4, 2004 Jag gillar skorna.... och resten av bilden är inte så dumt heller. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ragathol Skrivet augusti 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 5, 2004 Tack, allihop :) Var kan man beskåda uppenbarelsen? Flash vet jag inte, men vanliga Dirty pair ser jag gärna... om. Jag såg någon repris för en miljard år sedan. Bra låtar, var det. Min server verkar ha haft en tillfällig nedgång... borde funka nu. Flash är faktiskt ganska bra.. om man bara vill ha lite snabb underhållning :P Mycket trevlig musik där också. Jag funderar på att få tag i gamla DP också.. Jag gillar inte riktigt gammal anime-stil, men den verkar inte helt fel iaf Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 Snyggt med hur du har gjort deras poses! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet augusti 13, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 13, 2004 nice... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aknoth Skrivet augusti 15, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 15, 2004 über mEga SupEr NicE!!!!!!!,,, asså... shhiit.. alla här kan värkligen rita / måla... i suck -_-'.... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aknoth Skrivet augusti 21, 2004 Anmäl Share Skrivet augusti 21, 2004 undra om det är bara jag som här läst hela Mondo Mecho serien.. fett bra i alla fall.. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg