Hoppa till innehåll
Anime.se

Dagens middag


Largo
 Share

Rekommenderade inlägg

DSC00062.jpg

 

 

Detta är gårdagens middag från min kompis asiatiska restaurang.

Tyvärr hann jag börja äta lite innan jag kom på att ta

kort därav den inte så fina presentationen.

 

Rätten innehåller följande:

* Kyckling

* Morötter

* Lök

* Bambuskott (tror jag)

* Cashewnötter

* Någon slags stark sås

* Serverad med ris

 

(Jag tror att det var en specialrätt anpassad för mig då jag inte

tycker om så många grönsaker som finns i orginalrätten)

 

Jag blev glatt överraskad av hur gott det var så jag ger rätten 4 utav 5.

 

Om ni skulle vilja testa denna rätt eller någon annan av deras goda

rätter så är det bara att bege sig till Seto Sushi.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Gick inom Lidl häromdagen för att köpa billig glass, och promenerade förbi deras frukostflingehylla... är det bara jag som tycker att "nougatkuddar" inte känns som en bra start på dagen?

 

Det är som havrefras, fast utan havre och de är gjorda av choklad med en fyllning av nougat. Det är vad som framgick av paketet, och jag missade att köpa ett paket för att prova. Men det är i vilket fall säkert någonting nyttigt för barnen att tugga i sig innan de rusar iväg till skolan med ett överskott på energi, för att en vecka senare diagnostiseras med ADHD. Mums!

 

Någon som smakat på det där? Har inte vägarna förbi Lidl än på ett tag :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 2 months later...
Gick inom Lidl häromdagen för att köpa billig glass, och promenerade förbi deras frukostflingehylla... är det bara jag som tycker att "nougatkuddar" inte känns som en bra start på dagen?

 

Det är som havrefras, fast utan havre och de är gjorda av choklad med en fyllning av nougat. Det är vad som framgick av paketet, och jag missade att köpa ett paket för att prova. Men det är i vilket fall säkert någonting nyttigt för barnen att tugga i sig innan de rusar iväg till skolan med ett överskott på energi, för att en vecka senare diagnostiseras med ADHD. Mums!

 

Någon som smakat på det där? Har inte vägarna förbi Lidl än på ett tag :(

Sådana flingor brukar itne smaka nåt bra... När jag var yngre ville mamma få mig att äta på morgonen så hon köpte de där chokladflingorna med en apa på framsidan av kartongen, iallfall, de var inge goda, flingorna bildade ett berg och slutligen blev de som en gigantisk mjuk...svamp... men mjölken blev god, som O'boy.....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...