Hoppa till innehåll
Anime.se

Jag tänker på ett nummer från en anime-leken!


Klibbnisse
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 171
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

5, antalet gånger som Sunohara springer runt skolan utan att en enda tjej pratar med honom, eller antalet gånger man sjunger "Dango" på raken

 

Dango dango dango dango dango daikazoku

Det är något mer konkret än det. Kan ge en ledtråd om att det har något att göra med dangos :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3. antalet dangos han säter på spättet.

Nu var detta rätt siffra, men jag var ute efter antalet Dango-kramdjur Tomoya ger Nagisa som julklapp.

 

Vet inte om man ska ge rätt för det. Klibbnisse O Stora tråd-guru! Vad ska jag göra? D:

Ska klura ut något... B)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

3. antalet dangos han säter på spättet.

Nu var detta rätt siffra, men jag var ute efter antalet Dango-kramdjur Tomoya ger Nagisa som julklapp.

 

Vet inte om man ska ge rätt för det. Klibbnisse O Stora tråd-guru! Vad ska jag göra? D:

 

Rätt nummer är ju gissat, även om det kanske var av fel anledning ;P

 

Eftersom det skulle tar förödande lång tid att gissa vilken anledning det sedan är föreslår jag att Ashaz går vidare (med den skam det innebär att ange fel anledning), men det valet är helt upp till dig =D

 

Jag personligen tycker att din anledning var mycket bättre än Ashaz ^^;

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har inte ens sett black lagoon, men eftersom du nämner dålig engelska så kan jag ju gissa på tre. Antingen tre pojkar som revy snackar engrelska med, eller tre burkar som blir nerskjutna.

 

http://www.youtube.com/watch?v=kpTpm1SS2hU

Nej men det har med en snarlik scen att göra. Näst sista avsnittet som sagt. ;)

Tänk reklamfilm för försvarsmakten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Iom youtubelänken ovan klickade jag runt lite och hamnade på en engelsk dub av samma serie där "two hand" nämndes, det skulle inte förvåna mig om samma scen på japanska lämnade just de orden i engelska eftersom röstskådespelarna bevisligen bemästrar språket =D

 

Just därför gissar jag på 2!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...