Hoppa till innehåll
Anime.se

skip beat som Taiwanese-drama


maousama
 Share

Rekommenderade inlägg

Jag hoppas att det verkligen blir en j-drama av Skip beat som de sagt. Jag ser fram imot hur de kommer göra sho,ren och kyoko. Vad jag vet än så länge så är det Ariel Lin som kommer spela kyoko och Jerry Yan kommer vara Ren. Jag undrar vem som kommer bli Sho själv tror jag att Kim Jaejoong skulle passa om man ändra hans frisyr men jag tror inte att det kommer vara han som får rollen.

 

Bilder -

Ariel lin

Jerry yan

Kim jaejoong

 

 

Vilka tycker ni skulle passa att spela sho? Och vad tycker ni om de som ska spela kyoko och ren ?

 

 

 

 

Ariel%20Lin.jpg

 

jerry.jpg

 

kindaijj01.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag känner mig aldrig särskilt lockad av tv-serier som utgår från manga, eftersom de tenderar att bli ganska dåliga i jämförelse med originalmaterialet. Det finns förstås undantag som bekräftar regeln, som Nodame Cantabile, Koko ha Greenwood och Suppli, men efter att ha sett katastrofalt dåliga adaptioner som tex den gräsliga tv-serien baserad på Hana-Kimi får den här sortens nyheter mig knappast att börja hoppa runt av lycka.

 

Jag kan se tusen grejer som skulle kunna gå fel när en överdriven serie som Skip Beat ska bli TV-serie med vanliga dramaskådisar (*). :sleep:;;

 

*Dvs diverse pojkbandsmedlemmar och lovande idorutöser som produktionsbolagets sammarbetspartners tvingar dem att besätta rollerna med. I alla fall verkar det vara så det fungerar i Japan... Vet inte riktigt hur det fungerar i de tailändska TV-serierna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 year later...

Det framgick inte så mycket information i posten så jag länkar till wiki Serien är med andra ord under produktion fortfarande, Det hade pausats och skulle påbörjats igen April 2011...

 

På flera håll på nätet sägs det har bekräftat att det ska börja sändas "snart"..när det nu än blir

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...