Hoppa till innehåll
Anime.se

söker yaoi boys love titlar (yaoi,boys love)


somandra
 Share

Rekommenderade inlägg

hej

 

söker efter yaoi boys love titler.då jag är ute efter dom mer söta yaoi förhållanden med mycker romantik och helst utan våldtäkter vilket en hel del har och ett lyckligt slut är alldrig fel.som exempel kan jag ge

 

i cant stop loving you= detta är min absoluta favorit

challengers = väldigt söt och romantiskt

 

ser fram i mot era svar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

challengers = väldigt söt och romantiskt

 

Du kan prova en annan serie av samma författare, Little Butterfly på 3 volymer. Den är lite mörkare än Challengers (en av pojkarna har svåra hemförhållanden och hans klasskamrat försöker hjälpa honom), men romansen är väldigt, väldigt finstämd.

 

Menkui, också i 3 delar, är även den ohyggligt romantisk. Handlar lite om svartsjuka.

 

Silver Diamond är en lång fantasyserie med drivor av romantiska vibbar mellan huvudpersonerna. Det är mest bara kramnivå, men berättelsen är spännande och de magiska inslagen i serien är spännande.

 

Shout Out Loud handlar om en röstskådespelare som börjar spela in radioteater av yaoistuket för att försörja sin 17-åriga son, samtidigt som han uppvaktas av sin motspelare. Romantisk komedi.

 

Paradise on the Hill handlar om 2 lärare på en flickskola som finner varandra.

 

Black Knight rekommenderar jag om man gillar fantasy. En ung tronföljare skickas till en militärförläggning för att "bli en man", vilket han blir, fast kanske inte riktigt som hans far hade tänkt sig. :P En omtolkning av "Den svarta riddaren"-myten.

 

Mer nyutgivna serier har jag dock ingen jättebra koll på, men fördelen med de lite äldre serierna är att de flesta är helt utgivna vid det här laget.

 

Trevlig läsning!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Share

×
×
  • Skapa nytt...