Emil Skrivet januari 15, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 15, 2010 Domännamnet otaku.se är till salu! Inget utöver domännamnet otaku.se ingår. Överlåtelse sker via Loopia[1] och således gäller deras villkor[2]. För närvarande sköter Loopia förnyelse av domännamnet och som köpare behöver ni bli kund hos Loopia för att överta domännamnet. Prisidé: 495:-, bud och förslag välkomna. Förskottsbetalning till bankkonto. [1]: https://www.loopia.se/blanketter/overlatelse/ [2]: https://www.loopia.se/domannamn/avtalsvillkor/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Intressant, jag hade nog visat lite mer intresse om jag inte varit ett slags svart hål av ekonomisk depression. Nej men, faktum är att dels att jag är lite sparsam för stunden, och att jag i ärlighetens namn inte vet om jag ens skulle ha någon nytta av domännamnet idag. Visst hade det iofs varit kul att ha det för att. Om inte annat kan man lägga upp en rolig (för vissa, kränkande för andra?) ordvits eller så. ;) Dock är det inte i min prisklass för de där syftena ;) Men men, lycka till ändå! Om någonting händer så skriv gärna i tråden, om du exempelvis får sålt namnet, behåller det eller låter det gå. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flaskis Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Helt irrelevant; Men första posten från ett konto som reggats 2004? Snacka om epic lurk! :O :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ashaz Skrivet januari 16, 2010 Anmäl Share Skrivet januari 16, 2010 Helt irrelevant; Men första posten från ett konto som reggats 2004? Snacka om epic lurk! :O :D Ja jösses. Att bara komma ihåg lösenordet. :D lycka till med försäljningen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg