Hoppa till innehåll
Anime.se

Battlefield Bad Company 2


Dread
 Share

Rekommenderade inlägg

N3Q1R.jpg

Battlefield Bad Company 2

 

recension kommer förhoppningsvis snart.

 

 

5fj9S.jpg

Twm27.jpg

 

 

tänkte bara höra vilka som spelar det här på forumet förutom jag, Avathar och Boda.

 

btw, detta är början till en recension, som jag kommer skriva den dag då det faktiskt går att spela det utan randomkrascher och många andra buggar... som borde varit borta eller funna redan under betan, tyvärr släpptes spelet och det har fler buggar än betan.

 

Så jag kan inte med gott samvete rekommendera det till någon än, då det är upp till en högre makt ifall man kan spela det eller inte. Vissa dagar kraschar det hela tiden andra så kraschar det inte alls (sådana dagar funderar man på ifall man ändå borde bli religiös av sig).

 

Jag kommer lägga till Soldatnamn i första posten allt eftersom fler postar sina soldater i tråden så är det bra samlat.

 

Anime.se's Soldater:

Largonator - Largo

Phryxian - Avathar

zerorepent - Dread

Mojfen - Mojfen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag var lite ful, ville se hur spelet flöt på min dator så jag använde mig av internet. Så jag har bara spelat singelplayer och jag måste säga att de nästan kunde skippat det och bara kört på multiplayer som de tidigare Battlefield spelen (bortsätt från första Bad Company).

 

Jag tyckte Modern Warfare 2 kampanjen var som att delta i en Michael Bay film, till sin höjd underhållande men aldrig bra. Bad Company 2 kampanjen var sämre och framförallt tråkigare. Multiplayern ser dock fruktansvärt rolig ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...