Supreme 0 Anmäl inlägg Skrivet maj 31, 2010 tråd Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
riyu 20 Anmäl inlägg Skrivet maj 31, 2010 Nausicaä 1-2 mot Planetes? ;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Supreme 0 Anmäl inlägg Skrivet maj 31, 2010 Nausicaä 1-2 mot Planetes? ;) 5 böcker mot 2 känns lite segt ;), du har inge annan manga? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
riyu 20 Anmäl inlägg Skrivet maj 31, 2010 Inte på engelska. Jag har ju annars de svenska som jag listat tidigare. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Supreme 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 1, 2010 bleh ;). ba hojta till i framtiden om du har något du vill bli av med :D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
riyu 20 Anmäl inlägg Skrivet juni 1, 2010 Köper bara manga på japanska idag. Så det kommer inte att hända. ;) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klibbnisse 24 Anmäl inlägg Skrivet juni 6, 2010 Har inte direkt något att byta bort, men hur bra är Planetes? Animen är ju som bekant fullkomligt suverän, och med bara fem volymer bör ju mangan vara koncentrerad och fin... (btw, du är inte sugen på att bidra till ett decentraliserat bibliotek?) =D Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Supreme 0 Anmäl inlägg Skrivet juni 6, 2010 Har inte direkt något att byta bort, men hur bra är Planetes? Animen är ju som bekant fullkomligt suverän, och med bara fem volymer bör ju mangan vara koncentrerad och fin... (btw, du är inte sugen på att bidra till ett decentraliserat bibliotek?) =D Bland det bästa som gjorts, riktigt jävla bra är den, enligt mig iaf! Bidra vad till vart? o.O Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter