DoTheMonkey Skrivet juni 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2010 Hej! Är intresserad av GTO-mangan (båda Early & vanliga) har än så länge inga volymer så har du någon eller några att sälja så e jag intresserad =) Är även intresserad av animen på DVD! Bor i STOCKHOLM Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
riyu Skrivet juni 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2010 Jag har Manga Mania där GTO är med, 17 nummer från och med första numret. Du kan få alla de för en 50-lapp om du hämtar det i Sumpan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Largo Skrivet juni 22, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 22, 2010 Hej, GTO fanns i tidningen Manga Mania när den gavs ut i Sverige. Det brukar gå att hitta begagnat ruskigt billigt på t.ex tradera och blocket. Första numret gavs ut 2003. EDIT: men fan riyu :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoTheMonkey Skrivet juni 22, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 22, 2010 Jag har de svenska manga mania utgåvorna, vill ha dem i engelsk pocketform =) MEN TACK FÖR SNABBT SVAR :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 Hittar du inget begagnat finns GTO alltid på adlibris <.< http://www.adlibris.com/se/searchresult ... duct=False Du får dock räkna med att ge en bra bit över tusenlapparna för den, då det är en hundring per volym. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DoTheMonkey Skrivet juni 23, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 som jag kan se har dom bara vissa volymer på adlibris och övriga är slutsålda... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet juni 23, 2010 Anmäl Share Skrivet juni 23, 2010 som jag kan se har dom bara vissa volymer på adlibris och övriga är slutsålda... ah, det har du rätt i, tänkte inte på't. Är de tillfälligt slut så innebär det förmodligen att de inte kommer tillbaka, alls. Synd, då jag funderade att köpa serien själv <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg