zae Skrivet oktober 10, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2010 Tja, eftersom jag är ny här så får jag väl presentera mig lite snabbt först. 24 år, bor i Malmö, har pluggat japanska på heltid i några år, och är på väg att flytta till Japan mer eller mindre permanent iom att jag har fru och snart även barn där. Faktum är att jag skapade konto här enbart för att posta den här tråden. Crosspostar den på flera forum (bl.a. Playing), men känner inte till nåt annat forum där det är troligt att hentai accepteras, vilket är anledningen till att jag postar här också. ----- P.g.a. nära förestående flytt utomlands är det nu dags att rensa lite i hyllorna. Allt är helt komplett och i toppskick. Som samlare har jag varit noga med att hålla efter mina grejor. :) Önskas några specifika mer detaljerade bilder eller annan info så är det bara att säga till. Skickas mot att köparen betalar portot, eller så kan vi mötas i Malmö/Lund. Kontakta mig här, eller via mail till jacobsen.ivan at gmail.com eller på MSN zae@swirvemail.com. ----- Det mesta är sålt nu. Sänkt priserna på det som är kvar. PS2-spel: * Guitar Hero II med gitarr (PAL, välanvänd, men i väl fungerande skick) - Bortskänkes mot att köparen betalar frakten. * Guilty Gear XX Slash (JP) - 50 kr * Hokuto no Ken (Fist of the North Star, förstautgåvan med DVD - JP) - 200 kr Manga på engelska: * Blade of the Immortal, vol 1-19, plus en artbook, av Hiroaki Samura - 1500 kr * Eden vol 1-10, av Hiroki Endo - 550 kr * Tanpenshu, manganovellsamling på 2 volymer, av Hiroki Endo, 120 kr De här är mina absoluta favoritmanga, och de enda jag behöll när jag sålde resten av min mangasamling för nåt år sedan. Nu när jag ska flytta utomlands känns det dock bättre att nån annan får glädje av dem än att jag ska packa ner dem i en kartong i föräldrarnas källarförråd. Alla böcker är lästa endast 1-3 gånger och i mycket bra skick. Eventuellt lite lätt hyllslitage i hörnen på vissa böcker bara. Övrigt: * Neon Genesis Evangelion Eva-002 modellfigur (ihopbyggd, komplett med box och alla små tillbehör) - 100 kr * Tougeki '07 Guilty Gear XX Accent Core DVD - 100 kr Bilder: Spel: http://i1208.photobucket.com/albums/cc375/zaieuo/selling/DSC02413.jpg Manga: http://i1208.photobucket.com/albums/cc375/zaieuo/selling/DSC02414.jpg Övrigt: http://i1208.photobucket.com/albums/cc375/zaieuo/selling/DSC02421.jpg (de grejer som finns på bilderna men inte i listan ovan är alltså redan sålda) Och sist, men inte minst... * 7.5 kg hentaimanga - 14 böcker i fullformat (15x21cm, svartvita, 150-300 sidor styck), en mindre helt i färg (ca 120 sidor), och 2 doujins i färg (~A4-format, 16 sidor styck). Allt är på japanska och inköpt i Japan, för mellan 40 och 100 kr styck. Knappt lästa och i toppskick. En femhundring fraktat och klart för hela paketet, kanske? http://i53.tinypic.com/ngymhf.jpg http://i56.tinypic.com/sv6p9u.jpg På första bilden: Tsukino Jyogi - b37C Tsukino Jyogi - b38C Loveberry Twins Tsukino Jyogi - Mousou Diary Seto Yuuki - Accelerando Seto Yuuki - Stringendo Seto Yuuki - Stretta Takemura Sessyu - Take On Me Takemura Sessyu - Take On Me 2 Andra bilden: Kokonoki Kinsho - Virgin DISTANCE - Ochiru Tenshi (Fallen Angel) Unagimaru - Double Lip Yamatogawa - Aqua Bless Harehare SOS-dan Suzumiya Haruhi Eroparo Anthology Yomogi Shigure - AF Toshiki Yui - YUI SHOP Yellow (i färg) NiseMIDIdoronokai - Campbell Juice (doujin, färg, 16 sidor) HAPPY WATER - Colorful Lagann (doujin, färg, 16 sidor) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snok3n Skrivet oktober 10, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 10, 2010 Pm skickat Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 11, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2010 Det var en del man är sugen på här... PM om Planetes skickat (med förhoppningar om att Snok3n inte är ute efter dessa med <.<) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gravskopan Skrivet oktober 11, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 11, 2010 Fan "Take on Me" och "Take on Me 2" är en gammal barndomsfavorit, blir nästan lite sugen, kliar i fingrarna, men man får besinna sig! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klibbnisse Skrivet oktober 12, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2010 Fan "Take on Me" och "Take on Me 2" är en gammal barndomsfavorit, blir nästan lite sugen, kliar i fingrarna, men man får besinna sig! ... "barndomsfavorit"?... <.< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zae Skrivet oktober 12, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2010 Förstapost lite uppdaterad. Begär nu 500:- inkl frakt för hentaipaketet! Riktigt billigt iom att det väger 7.5 kg och frakten går på 225:-. Slå till nu, Gravskopan. :P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonym2 Skrivet oktober 12, 2010 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2010 Riktigt billigt iom att det väger 7.5 kg och frakten går på 225:-. Du vet väl att det finns fler företag än Posten som man kan använda för att skicka paket? Är det inte mycket billigare med Schenker eller DHL? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zae Skrivet oktober 12, 2010 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2010 Hade inte funderat på det. Trodde alternativen i regel var dyrare. Men nice, då kan man säkert få ner priset en 50-100:- till. Du vet väl att det finns fler företag än Posten som man kan använda för att skicka paket? Är det inte mycket billigare med Schenker eller DHL? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg