Hoppa till innehåll
Anime.se

Vision of Escaflowe


Suteki
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej!

Tycker ni jag ska köpa Vision of Escaflowne (hela serien) för 350:-?

Är den bra? Hur många avsnitt är det sammanlagt? Jag har aldrig sett en hel serie förut förutom Naruto. Jag har hört att den är bra "nybörjaranime". Kan jag få en intruktion om vad den handlar om i stora drag, det skulle vara bra!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Den ligger på 26 avsnitt, och att du kan köpa hela för 350:- låter en aning skumt. Är du säker på att den inte är en Bootleg version?. På riktiga brukar en 26 avsnitts serie ligga på en 6-8 DVDs medans en bootleg ligger på 3-4 samt har Reg 0. Är faktiskt bra som nybörjaranime, den innehåller det mesta som tex Action, Fantasy, Komedi, Kärlek, Robotar, Äventyr m.m.

 

I riktigt Stora drag handlar serien om en Tjej som heter Hitomi. Hon lever ett helt vanligt liv tills hon blir indragen i en mystiskt värld som är nära ett stort krig. Man följer sedan Hitomi igenom serien tillsammas med hennes kompanioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...