Weremole 4 Anmäl inlägg Skrivet februari 17, 2011 Hej! Nämde i introduktionsposten att jag tecknade så jag ska nog lägga upp lite. Tecknar också serier. Den här heter "Barbarer!", är 18 sidor lång och kommer ut i min egen antologi "Served 3". Har ett DA-galleri här ifall någon vill kolla: http://weremole.deviantart.com/ 4 Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Klibbnisse 24 Anmäl inlägg Skrivet februari 18, 2011 Ohoohoo, ser bra ut må jag säga! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
A-lan 69 Anmäl inlägg Skrivet februari 18, 2011 Rätt snyggt. Jag tänker inte kommentera om några detaljer, mer än att säga det här: Den där kattjejen i första bilden håller sina ätpinnar på ett väldigt udda sett. (kanske inte den viktigaste detaljen att kommentera, men... ) Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Weremole 4 Anmäl inlägg Skrivet februari 18, 2011 Var utan researchmaterial när jag gjorde den så. Ätpinnar är trkixiga. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet februari 18, 2011 Ohoohoo, ser bra ut må jag säga! Jag instämmer med den citerade talaren! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter