Hoppa till innehåll
Anime.se

Spelfilm med jultema


Tomten
 Share

Rekommenderade inlägg

Jul i augusti (J)

En döende fotoframkallare tänker ägna all sin kvarvarande tid i sin affär, men en ny ung kvinnlig stamkund börjar fästa sig vid honom. Har en japansk remake.

 

Saken är att jag älskar dig (J)

En manlig fotograf reser till New York under julhelgen för att hitta sin kvinnliga bästa vän, som han träffade när han började på högskolan. Hon försvann efter att han hjälpt henne med motivet till en fototävling: en kyss.

 

Kärlekshimlar (J)

En gymnasietjej är mycket nära sin pojkvän, men han gör slut i år 2. Djupt sårad blir hon vän med en manlig universitetsstudent. Med tiden börjar hon också högskolan, och de blir ihop. Deras första jul ihop får hon dock lära sig något tragiskt om sin expojkvän.

 

Happy Ero Christmas (K)

En småstadspolis och en gangster tävlar om tjejen från bowlinghallen.

 

Böj dig, sked! (J)

En kvinnlig TV-producent som tror på ESP försöker hitta äkta deltagare till sitt program, men möter bara motgångar. Innan chefen tvingar hem henne gör hon ett sista försök på Café Esper där det sägs att de som håller sina övernaturliga krafter hemliga året runt samlas för att varje julafton visa upp vad de kan. Men alla där avskyr hennes program.

 

På det stora strömavbrottets natt (J)

Strax före jul blir det strömavbrott i Tokyo, och ett dussintal människors liv vävs ihop.

 

The Forbidden Past (HK)

En barflicka serverar en man som ser ut som hennes make och övertygar honom att uppfylla hennes sons önskningar om att fadern han aldrig träffat ska komma hem till jul.

 

Hachiko

Lasse Hallströms film om en trogen hund kanske kan tas med.

 

Jag har inte sett någon av dem, så jag kan inte garantera att det är mycket jul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...