sangofanett Skrivet december 15, 2011 Anmäl Share Skrivet december 15, 2011 Hej jag undrar om någon vill eller ska till uppcon första året för mig ^^ Ska cosplaya som Teto Kasane från Vocaliod ska vara där den 17! Dom som jag vet ska dit är jag och några från min klass. Alla ska vara en av sina favoriter från Vocaliod! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amarda Skrivet december 15, 2011 Anmäl Share Skrivet december 15, 2011 Skulle vilja men jag är ensam om mitt animeintresse bland mina vänner. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet december 16, 2011 Anmäl Share Skrivet december 16, 2011 Säger samma som Amarda. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
idrougge Skrivet december 17, 2011 Anmäl Share Skrivet december 17, 2011 Vad är det här, den svenska versionen av Jag har nästan inga vänner? Amarda bor i Jkpg, Soleher bor i Oskarshamn. Ni möts i Nässjö och blir vänner på tåget till Uppsala. Klart! 3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenzoku Skrivet december 17, 2011 Anmäl Share Skrivet december 17, 2011 Ja, man ska ju det. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuroneko Skrivet december 19, 2011 Anmäl Share Skrivet december 19, 2011 Självklart!!! Biljetter är ju redan betalta och allt :D Och oroa dig inte för att åka ensam, alla har en vän på konvent. Annars är det bara leta upp mig, hänger gärna med nya människor :P Jag cosplayar Okita från Gintama. Under konventet kommer jag ha Hijikata eller Gin-san(beror vad brorsan väljer att cosplaya för dagen) med mig. Och idrougge, :D gillar ditt förslag! Nice style!! :P 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hampe Skrivet december 22, 2011 Anmäl Share Skrivet december 22, 2011 Ja, annars så hade jag väl varit en dålig PR-ansvarig? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sangofanett Skrivet januari 28, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet januari 28, 2012 Ok? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg