Hoppa till innehåll
Anime.se

Yomeiro Choice


Volbla
 Share

Rekommenderade inlägg

För att läsa så väldigt lite manga som jag gör så är det en redig kalkonserie jag blivit klar med nu. Yomeiro Choice blev färdigpublicerad i dagarna. En vanlig högstadiekille blir plötsligt konfronterad av några små flickor som kommer från framtiden och påstår sig vara hans döttrar, men de är alla av olika mödrar och från olika potentiella framtider. Flickorna försöker nu få killen att befrukta deras respektive mamma så att just deras verklighet blir den som kommer att ske, för annars kommer den dottern försvinna.

 

Detta är i huvudsak en ursäkt för ett harem med naket. Mycket, mycket, mycket naket. Det som gör serien så värd är den absurt absurda humorn. Döttrarna plockar konstant fram nya framtidsmanicker som används en gång och aldrig mer, antingen till en ny plan att försöka förföra pappan eller för att lösa knipan de hamnat i, asspull style, baby. Exempel på lustigheter inkluderar att råka sätta pappas penis på en annan person och att förvandla en av mammorna till choklad. Tenkla är också väl medveten om vilken genre hon befinner sig i. Serien parodierar ofta sig själv och bryter den fjärde väggen. Jag ser egentligen alla asspulls som parodier också. "Åå, blev ni strandade på en öde ö i några år? Det är lugnt. Jag har en manick som gör er yngre igen."

 

Jag tycker den här serien är genialisk. För en som redan tycker att överdriven nakenhet kan vara roligt så är Yomeiro Choice hysteriskt rolig oftare än den inte är det. Och så är det dessutom mer eller mindre porr... Detta är Heliga Graal av ecchi komedier. Något bättre i genren kan knappt föreställas.

 

Om någon skulle vara nyfiken så finns det en one-shot som jag tycker sammanfattar Tenklas stil väl. Nu ska jag återgå till att inte läsa bra manga.

  • Uppröstad 2
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Yomeiro Choice är inte alls så dålig. Den är visserligen inget mästerverk, och Tenkla kommer inte att vinna Akutagawapriset för den, men ändå en porrserie med mer hjärna än det mesta man sett sedan Naoki Yamamoto tecknade porr under namnet Tô Moriyama. Å andra sidan är väl genren inte den svåraste att vara intelligentast i.

 

Den är frånstötande ful, dock.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...