Hoppa till innehåll
Anime.se

Look! A look-alike!


Ebhen
 Share

Rekommenderade inlägg

Nyfiken som man är så måste man ju kolla vad för mer look-alikes det finns där ute i animevärlden. Det händer ju rätt ofta att man ser en karaktär som är väldigt lik nån annan man sett, men man kommer inte alltid på vilken det är. De första jag kommer på är ju Aisaka Taiga och Shana och möjligen den tredje med Aria.

 

taiga2.jpgShana2.jpgaria.PNG

 

 

Så, vad för look-alikes hittar ni? Vore kul att se hur många spännande look-alikes vi kan hitta.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shin from Hoshi wo Ou Kodomo och Arren från Gedo Senki är rätt lika tycker jag.

 

Ja jösses, hade jag sett den övre bilden så hade jag nog trott den var från Gedo Senki utan att tveka. Det är ju till och med samma typ av miljö.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 weeks later...
  • 2 years later...

Jag plockar fram snabeldraken, dammvippan och golvmoppen och dammar av den här tråden igen. *host host*  :)
Av en slump ramlade jag på de här fröknarna som jag tycker är misstänkt lika varandra till och från.

Victorica från Gosick och Sakuya från Isuca. De är dessutom lika bossiga och dryga bitvis men kan också vara himla söta när de vill.

 

gosick8_169.jpg

 

 

Isuca.png

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...