Sceleris Skrivet juli 16, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 16, 2012 Vi finns på Twitter sedan tidigare, men nu finns även Anime.se på Facebook! Jag vet dock inte riktigt varför. Kanske för de som vill gilla oss. Kanske någon ny upptäcker oss, eller för att göra lite reklam för nyskapade trådar. Vet inte. Jag är inte så bra på sånt här med "sociala medier". 3 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moontoon Skrivet juli 18, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2012 Går med på Facebook sidan :) 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vivi_mage Skrivet juli 18, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 18, 2012 Väntar fortfarande på de där visitkorten >=O! 1 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 19, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2012 Nu har även jag gillat sidan! Hur är det med IRC-kanalen förresten Scellan? Någon aktivitet? Kanske borde göra ett av mina korta och ovanliga besök och kolla läget snart. 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 20, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2012 Jorå, klart du ska komma in, du är så välkommen! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
soleher Skrivet juli 20, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2012 Tittar in lite på måndag om jag kommer ihåg det då! 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schiffer Skrivet juli 20, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 20, 2012 Gick med jag med nu 1 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg