Yuna9803 Skrivet juli 19, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2012 Hej Jag säljer Fushigi Yugi 1-18 manga på engelska, komplett serie. Dom är i jättefint skick och köparen betalar fraken. Säljes för 500kr. Kan tänka mig att pruta på priset. Så tveka inte att skicka ett PM om ni är intresserade. Jag säljer inte enstaka böcker. Betalning blir antingen Payson eller insättning av pengar på swedbank konto. Dom är såld! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet juli 19, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2012 Jag skulle definitivt vara intresserad, men jag har ingen aning om pris. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark-Zakiya Skrivet juli 19, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2012 varför liger inte den här tråden på marknadplatsen ? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet juli 19, 2012 Anmäl Share Skrivet juli 19, 2012 För att jag inte hade hunnit flytta tråden rätt. ;-) Yuna9803: Det gäller mangan, va? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuna9803 Skrivet juli 20, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet juli 20, 2012 varför liger inte den här tråden på marknadplatsen ? Oj hehe jag hade bråttom. För att jag inte hade hunnit flytta tråden rätt. ;-) Yuna9803: Det gäller mangan, va? Japp det gäller mangan. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuna9803 Skrivet augusti 7, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2012 Har ändrat från bud till 500kr + frakt och kan även tänka mig att pruta på priset. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet augusti 7, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 7, 2012 Vad blir frakten på dem? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yuna9803 Skrivet augusti 8, 2012 Författare Anmäl Share Skrivet augusti 8, 2012 Vad blir frakten på dem? Frakten blir 90kr på schenker, dom är billigast. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adephi Skrivet augusti 9, 2012 Anmäl Share Skrivet augusti 9, 2012 Jag tar dem :3 Skickar ett PM. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg