Yuna9803 6 Anmäl inlägg Skrivet juli 19, 2012 Hej Jag säljer Fushigi Yugi 1-18 manga på engelska, komplett serie. Dom är i jättefint skick och köparen betalar fraken. Säljes för 500kr. Kan tänka mig att pruta på priset. Så tveka inte att skicka ett PM om ni är intresserade. Jag säljer inte enstaka böcker. Betalning blir antingen Payson eller insättning av pengar på swedbank konto. Dom är såld! Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Adephi 17 Anmäl inlägg Skrivet juli 19, 2012 Jag skulle definitivt vara intresserad, men jag har ingen aning om pris. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Dark-Zakiya 23 Anmäl inlägg Skrivet juli 19, 2012 varför liger inte den här tråden på marknadplatsen ? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Sceleris 1 601 Anmäl inlägg Skrivet juli 19, 2012 För att jag inte hade hunnit flytta tråden rätt. ;-) Yuna9803: Det gäller mangan, va? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Yuna9803 6 Anmäl inlägg Skrivet juli 20, 2012 varför liger inte den här tråden på marknadplatsen ? Oj hehe jag hade bråttom. För att jag inte hade hunnit flytta tråden rätt. ;-) Yuna9803: Det gäller mangan, va? Japp det gäller mangan. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Yuna9803 6 Anmäl inlägg Skrivet augusti 7, 2012 Har ändrat från bud till 500kr + frakt och kan även tänka mig att pruta på priset. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Adephi 17 Anmäl inlägg Skrivet augusti 7, 2012 Vad blir frakten på dem? Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Yuna9803 6 Anmäl inlägg Skrivet augusti 8, 2012 Vad blir frakten på dem? Frakten blir 90kr på schenker, dom är billigast. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter
Adephi 17 Anmäl inlägg Skrivet augusti 9, 2012 Jag tar dem :3 Skickar ett PM. Dela detta inlägg Länk till inlägg Dela på andra sajter