Hoppa till innehåll
Anime.se

Rekommenderade inlägg

Hej! Vet någon här vart man kan få tag i Posters och ''främst'' Anime (Vet at det inte finns nå officiell anime men små fan project man kan köpa) från den populära spelserien Touhou? Har letat länge och hittat lite här och där (Främst från Ebay) Hade verkligen uppskattat era svar, tankar och förslah ^^

post-5493-0-15247700-1344125051_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Detta är dom officiella figurerna som jag känner till, med en blanding av Phat och max factory och troligen good smile company;

http://www.goodsmile... Project/1.html (orkar inte göra någon fancy länk)

 

varav anime så vad jag vet har det bara släppts på t.ex. comiket, varav det finns

[media=]

[/media]

 

Och lite annat, men allt är fanmade och inget officielt på anime fronten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tack för hjälpen Konata ^^ (Är det okej att jag kallar dig det pga din titel?) Tja, jag vet ju att det som finns är enbart fanmade :( Men det är väldigt bra gjort för den delen måste jag säga! Och Ops'en och EDs'en är sååå bra :3 Har 2a Op'n som ringsignal ^^

 

Så vill jag också också passa på att tacka för den där länken! Jag har letat efter den där videon förr men gav upp ganska lätt ^^; Och om du vill höra om officiell Touhou anime så skall du klicka på denna länk: http://myanimelist.net/anime.php?id=9875

 

Ha en fortsatt trevlig kväll ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 months later...

ZUN har sagt att folk får göra vad de vill om de a) säger att det inte är officiellt, b) inte avslöjar slutet på spelen och c) inte är kommersiella storföretag.

 

Den där 3) har blivit väldigt tummad på på sistone. Men å andra sidan är Shrine Maiden-frenesin på väg att lägga sig, tycks det.

 

Coolt att de lagt röster på Memories of Phantasm. DVD:n jag köpte hade inga röster alls.

 
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...