Hoppa till innehåll
Anime.se

Nekomonogatari


Ryssen
 Share

Rekommenderade inlägg

According to the cover note of Tsukimonogatari (the 13th volume of the Mongatari series), a preview of TV anime "Nekomonogatari (Black)" was announced to be held on December 29th. Nekomonogatari (Black) features Hanekawa Tsubasa and is about a case that occurred between Kizumonogatari and Bakemonogatari.

 

Related topic: Shaft To Animate All the Monogatari Series of Nisio Isin

 

 

Här är en link till thread:en.

http://myanimelist.net/forum/?topicid=496599

Och /a/

https://boards.4chan.org/a/res/72102174

 

På baksida av Tsukimonogatari (13:de noveln i Monogatari serien) så står det att det kommer ut en förhandsvisning (preview) på Nekomonogatari (Black) den 29:de december.

 

Är det bara jag som är taggad över det här och Kizomonogatari, som kommer (förhoppningsvis) nästa år.

 

Det skulle vara najs ifall någon mod/admin kunde flytta det här till "Nyheter".

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som forumets officielle Akiyuki Shimbô-hatare är jag inte ett dugg taggad.

Det vore dock rätt spännande att se en annan regissör och studio ta tag i en av Nishios historier.

 

Jag antar att Akiyuki Shimbô gjorde serien. Aldrig hört namnet förut..

 

Men varför hatar du honom och hans stil?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hatar Shimbô för att han alltid ska gå till överdrift. Han saknar stilkänsla.

 

Det är en av sakerna jag äns kollar på anime i huvudtaget. Du kommer aldrig se någon överdriva så mycket som dom gör i anime. Inte i film och inte i verkligheten. Sen finns det också lugna animes, såsom t e.x. 5 Centimeters Per Second.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som en som älskar Monogatari-serierna så är jag någorlunda taggad. Känns onödigt att bli för upphetsade nu när nya iterationer inte kommer förrän nästa år, men nog är jag förväntansfull. Även om de har ganska lite faktiskt animation så är det få annan anime som är lika visuellt intressant och kul att titta på som Monogatari. Jag är dock lite nyfiken på hur filmen kommer att se ut. Filmer har väl vanligtvis en mycket större budget än tv-serier. Kanske blir det ännu mera överdrivet :konata:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...