Hoppa till innehåll
zimeon

Hur snabbt är kalendariet och används det?

Rekommenderade inlägg

Hittade just kalenderfunktionen på anime.se och slängde in animékonserten och sommarComiket på prov. Men inget hände; ett av försöken var dock att jag fick en notis om att det måste modereras först.

Jag har länge saknat ett bra kalendarium för animéhändelser; är det någon som använder kalendariet? Kan vi göra det det till något vettigt? Hur lång tid tar det innan ett tillägg kommer in?

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Jag trodde att vanliga medlemmar kunde lägga till händelser utan att de skulle behöva godkännas, men det var visst fel. Har ändrat rättigheterna nu, så alla kan lägga till händelser.

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

En åsikt bara: Även om jag tycker det är lite kul att födelsedagarna dyker upp, så… pja, de grötar minst sagt till det lite. om det går att fixa, skriva just födelsedagarna med mindre typsnitt. Jag menar, anime.se har ju tusentals användare, varav den stora majoriteten inte är aktiva alls, så det blir ju födelsedagar stup i kvarten. Om nu någon skriver in händelser (vilket jag avser göra) så riskerar de att drunkna i alla födelsedagar, tänkte jag.

• Uppröstad 1

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra sajter

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att lämna en kommentar

Skapa ett konto

Registrera dig för ett nytt konto i vårt community. Det är enkelt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här.

Logga in nu