Hoppa till innehåll
Anime.se

Vad vill man önska sig för Prylar från Tokyo?


parkalash
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej börjar min första tråd med att fråga om tips på roliga presenter man kan önska sig själv från Tokyo, har en kompis som är där just nu. Vill ju ha nått som är lite annorlunda men samtidigt nått man kan använda. Det enda ja kommer på är japanskt godis å läsk eller nått sånt sånt. Eller nått från Metal Gear serien kläder eller figurer från de eller från Dark souls. Jag vill inte ha manga eller anime, då ja inte läser japanska, och de är riktigt lätt beställa på nätet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta gärna något som håller ett tag. Det vill inte säga godis och läsk som tar slut efter 5 minuter eller 3 veckor.

Något du kan sätta upp på väggen eller en bok med bilder på olika platser med fakta om landet, figuriner som Zimeon sa eller möjligen ett plagg som du själv nämnde. Te-set är alltid guld att ha hemma och bjuda på när man lärt sig servera det "rätt".

 

Vad är du själv intresserad av från landet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vet inte säkert vad jag vill ha som är från själva landet i sig, skulle vara nå slags kläder, kimono då, men de är inget ja skulle komma att använda hemma ändå.. Men jag har skickat förfrågan efter super famicom, och några spel, då de inte kostar speciellt mycket i japan, och klassiska spel utan dialoger såklart. Ut över de lite godis grön kitt katt framförallt, eller nån figur eller nått roligt plagg, lämnar de åt min kompis då ja inte vet vad som finns.. Annars skulle de nog vara kul å få några dumma japanska uppfinningar som man använder i vardagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...