Hoppa till innehåll
Anime.se

Galaxy Angel


Basara
 Share

Rekommenderade inlägg

Eftersom det är poppis att skapa trådar efter serier så får jag väll ge mitt bidrag men en mycket komisk och oseriös serie, nämligen Galaxy Angel.

 

Inget avsnit är det andra likt, mycket tack vare att det är helt okoncentrerat. Ifrån att ena avsnitten vara apor till att vara stenåldersmänniskor i nästa till överlevnadskurs?

Totallt CHAOS!!

Och samtidigt fullständigt otroligt roligt och charmigt.

 

5st tjejer med olika intressen, atribut och hobbies. Allt ifrån matlagning och jäkla tur till vapenintresserad och den som ständigt jagar karlar.

 

För ett gott och långt skratt, se Galaxy Angel!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Mint är ju tuff med hennes hobby som att klä ut sig XD

Oj, men Millefeulle (sp?) är hårdast av tjejerna :D Åh vad jag älskar Galaxy Angel, ena stunden är det jätte seriöst sen övergår det till någon oseriöst XD Så ser man ju Dejiko ibland också om man har tur.. Och "-Nyo!" skurkarna :O Jag älskar Studio Broccolis serier :D Så härlig känsla och så sitter de ju ihop på ett skummt sätt, de lånar gärna från varandra, som tex tjuvarna som säger Nyo.. Dejiko säger ju nyo i slutet på varenda mening. Samma som Puchiko säger nyu :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...