Hoppa till innehåll
Anime.se

ebbas nya bildtråd


ebba
 Share

Rekommenderade inlägg

Hej hallåj,

halkade in hit på något sätt, var här för väldans massa år sedan och tänkte det kunde vara kul att kika in här igen :)

Jag är rätt kass på att göra färdigt saker så mycket jag ritar är bara massa skissar och halvfärdiga grejjer, men försöker piska mej själv att göra mer än så ibland :P

 

Kommentarer/kritik/funderingar/vad som helst mottages :)

 

 

Hmm, föredrar folk bilder eller länkar till bilderna här? Jag börjar lite smått med några bilder ^^

 

//edit - fick tillbaks mitt nya konto (tackar och bockar för det) så bytte bara namn på tråden :)

 

 

 

kiax.jpg

 

fanartstuff.jpg

cinnia.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns det inte redan en tråd för detta?

 

för vad? kunde inte hitta mitt lösen till mitt ubergamla konto (ebba) då jag antagligen inte har samma mail längre, om det är det gamla kontot du menar? om det är störigt med en ny fräsch tråd kan jag ta bort den såklart, förlåt isåfall :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Finns det inte redan en tråd för detta?

Tänker du på "vad tecknas"-tråden? Det är ingen som säger att man inte får starta egna trådar. Tvärtom rekommenderar vi det, åtminstone för den som tänkt posta flera bilder under en längre tid. :P

 

Men när jag nu skriver här så känns det som att jag måste kommentera bilderna, även om jag brukar försöka undvika det eftersom jag aldrig har något helhjärtat att säga, men... hm... det var väl fint? odmn.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tycker om din stil, påminner lite om Wumo (aftonbladet brukar länka till den serien), fast snyggare då. Centaurbilden var grym, gillar skarpa färger.

 

Sista bilden får jag bara spontankänslan av två godissmaker XD  Kanske är för att den sista verkligen känns som lakrits XD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 5 weeks later...
  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...