Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime.se önskar ett gott nytt 2014


Sceleris
 Share

Rekommenderade inlägg

Så blev det alltså 2014.


Hoppas att ni haft ett bra 2013, och hoppas att ni tänker göra detta nya år till en höjdare tillsammans med oss på Anime.se. Och det är mycket gott som händer i år!

  • Om 2014 blir något som 2013 så har vi närmare 400 animeserier och filmer att vänta oss. Mycket underhållning, och kanske finns där en framtida favorit? Glöm bara inte bort att diskutera dem här på Anime.se!

  • Här på hemmaplan har vi många järn i elden! Vi sparkar igång året med Anime.se Anime Awards där vi utser det gångna årets höjdpunkter, vilket också är praktiskt för att se vad man missat.

  • Under vårkanten har jag tänkt att vi ska fira både en pigg tioåring och en folkkär 35-åring, med tävlingar, överraskningar och annat skoj! (Men ju mindre sagt nu, desto roligare sen…!)

  • Tack vare alla ni som fyllt i enkäten så har vi som arbetar på denna sajt fått massor med återkoppling och underlag för att kunna planera och ge vårt allt för att göra Sveriges mysigaste animesajt ännu bättre och större! (Om du vill hjälpa oss, kontakta då mig så kan vi diskutera saken!)

Anime.se önskar er en god fortsättning på det nya året. :heart:

  • Uppröstad 4
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Spännande! Jag ser fram emot att ta del av vad som kommer att hända med Anime.se framöver. Nu besvarade jag aldrig enkäten eftersom jag är lite glömsk. Men jag hade nog svarat att fortsätta i samma goda och inbjudande stil som nu, där man trivs vare sig man är en gammal räv som mig eller någon som precis hittade hit. Att man kanske kan ha som förr, att man skriver lite nyheter eller kåserier som publiceras på något sätt och kan bli Anime.se ansikte utåt. Jag minns att jag var med och skrev lite artiklar en gång i tiden och det var både trevlig och uppskattat. Om det sedan fortfarande ligger rätt i tiden låter jag vara osagt. Och att man kanske kan ha någon trevlig och/eller klurig tävling med fina priser att lotta ut bland alla intresserade. Ledordet är nog att fortsätta som tidigare, det är ett beprövat koncept och varför ändra alltför mycket på det. Men även en pigg tioåring förtjänar lite nymodigheter, så det blir som sagt var spännande att se vad det kan vara.

 

God fortsättning Anime.se och alla forumiter.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...