GaboKuro Skrivet april 23, 2014 AnmÀl Share Skrivet april 23, 2014 Hej, idag var jag och kollade till Mangakai. MÀnniskorna var trevliga, fast deras grupp/cirkel var inte det jag hade tÀnkt mig. Efter ha kollat lite pÄ internet lite sÄ hittade jag inte nÄgot riktigt i min smak. SÄ jag tÀnkte skapa en grupp sjÀlv.   Gruppen Àr inte riktigt en förening, min bild av gruppen Àr att vi bildar en vÀnskap, möts upp nÄgonstans i Stockholm dÄ och dÄ, snackar om anime, gÄr pÄ konvent, och cosplay:ar tillsammans. (Cosplay Àr inte ett mÄste)  Detta Àr just nu bara en kul idé skulle vara underbart om det kunde bli av. Att ha en liknande grupp i andra stÀder skulle vara kul, dÄ man kan mötas pÄ konvent och liknande.  Hoppas att min svenska var tydlig nog för att fÄ er att förstÄ vad jag menade. Uppdatering frÄn 04/11-14: Gruppen Àr halvt igÄng igen, inga riktiga planer so far, men hör gÀrna av er ifall intresse skulle uppstÄ!Facebook lÀnk: https://www.facebook.com/groups/1502286909993982/Min skype: Gabbizh  // Gabo 4 Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Inari Skrivet april 25, 2014 AnmÀl Share Skrivet april 25, 2014 oooh lÄter intressant Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
mori Skrivet maj 6, 2014 AnmÀl Share Skrivet maj 6, 2014 kommenterar lite sent >.> men jag Àr med pÄ den iden! det finns redan en "massa" cosplay meet ups i stockholmOwO det Àr ju alltid kul med flera! :D Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet maj 7, 2014 Författare AnmÀl Share Skrivet maj 7, 2014 https://www.facebook.com/groups/1502286909993982/HÀr Àr FB-gruppen för nu :P GÄ med sÄ kan vi snacka vidare dÀrifrÄn ^^  Just nu Àr vi 3 och en halv person. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 13, 2014 AnmÀl Share Skrivet maj 13, 2014 Har aldrig varit pÄ en meet up frÄn en internet grupp förut, men det kanske skulle vara kul Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Brezals Skrivet maj 15, 2014 AnmÀl Share Skrivet maj 15, 2014 Tokyo Style pÄ Lördag i Kultur huset i Vallentuna, vet inte allt som hÀnder dÀr, men Japanskt Café och NÄgon form av loppis och marknad för Japanska saker ska finnas dÀr under dagen.http://www.vallentuna.se/sv/Uppleva-och-gora/evenemang/Alla/Mangakonvent/ Vet inte om jag kommer vara dÀr.. Har ont om pengar.... Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
TheOmegaForce70941 Skrivet november 3, 2014 AnmÀl Share Skrivet november 3, 2014 Hej, idag var jag och kollade till Mangakai. MÀnniskorna var trevliga, fast deras grupp/cirkel var inte det jag hade tÀnkt mig. Efter ha kollat lite pÄ internet lite sÄ hittade jag inte nÄgot riktigt i min smak. SÄ jag tÀnkte skapa en grupp sjÀlv.   Gruppen Àr inte riktigt en förening, min bild av gruppen Àr att vi bildar en vÀnskap, möts upp nÄgonstans i Stockholm dÄ och dÄ, snackar om anime, gÄr pÄ konvent, och cosplay:ar tillsammans. (Cosplay Àr inte ett mÄste)  Detta Àr just nu bara en kul idé skulle vara underbart om det kunde bli av. Att ha en liknande grupp i andra stÀder skulle vara kul, dÄ man kan mötas pÄ konvent och liknande.  Hoppas att min svenska var tydlig nog för att fÄ er att förstÄ vad jag menade. Uppdatering frÄn 14/5-14: Gruppen Àr igÄng, Vi har planerat att gÄ pÄ 2 konvent tillsammans just nu, dÄ med 2 olika grupp cosplays. Aktiviteter vi hÄller pÄ med just nu: Skype, och lite gaming för att lÀra kÀnna varann. Just nu har vi 6 medlemmar i gruppen, Facebook lÀnk: https://www.facebook.com/groups/1502286909993982/ Min skype: Gabbizh  // Gabo  SÄ, har skickat en invite request. Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
GaboKuro Skrivet november 4, 2014 Författare AnmÀl Share Skrivet november 4, 2014 Vill be om ursÀkt för att jag inte hÄllet trÄden uppdaterad.  Gruppen Àr i princip för tillfÀllet död, och jag skyller helt pÄ "ledarskapet" (aka me). Det var lite svÄrt för en pojke pÄ 16 bast att balansera anime nötande, vÀnner, tjej, skola, jobb och trÀning.  Jag skall nog försöka igen nu dÄ man varken har tjej, jobb eller mycket i skolan.  //Gabo den halv döde Citat LÀnk till kommentar Dela pÄ andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlÀgg