Hoppa till innehåll
Anime.se

Akira som live-action-film


lolcatinti
 Share

Rekommenderade inlägg

Så vitt jag förstår det så är det trailern som är projektet, alltså att det är färdigt och att den där videon är slutresultatet.

 

Med det sagt så var det nog bara en sak jag faktiskt tyckte om, och det var staden i början, som det där för mig ikoniska skrattande hologrammet. Inte så att jag avskydde resten av trailern, men... jag vet inte, jag tyckte varken att det fångade originalet eller att det kändes som en egen kreativ anpassning.

  • Uppröstad 1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

tror att det redan är klart att akira kommer som liveaction film. https://www.moviezine.se/nyheter/filmatiseringen-av-akira-ateruppstar

Jag är skeptisk. Det där var ett år sedan, och projektet verkar lika dött ännu. Collet-Serra snackade förvisso om den i februari (och dissade originalkaraktärerna), men det är också allt. De måste få pengar någonstans ifrån, och marknaden i Hollywood för japanbaserade verk är väl svag. Tror inte att Edge of Tomorrow gjorde mycket för att ändra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag är skeptisk. Det där var ett år sedan, och projektet verkar lika dött ännu. Collet-Serra snackade förvisso om den i februari (och dissade originalkaraktärerna), men det är också allt. De måste få pengar någonstans ifrån, och marknaden i Hollywood för japanbaserade verk är väl svag. Tror inte att Edge of Tomorrow gjorde mycket för att ändra det.

Det var ju synd. Jag tyckte trailern var bra åtminstone och Akira är ju en film som skulle kunna funka i live action format. 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...