SAO-GGO Skrivet november 16, 2014 Anmäl Share Skrivet november 16, 2014 Den nystartade serialisationen av World Trigger startades igång för ett par veckor sedan. Anime serien har varit känd bland manga läsare och nu kommit upp på tv. Är det någon som kollar på den? Vad tycker ni? :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tobayashi Skrivet december 30, 2015 Anmäl Share Skrivet december 30, 2015 Jag är också nyfiken på detta! Den har ju hållit på länge nu, men är en PG-13 serie, så jag är tveksam till om den är värd att se. Någon som gett den ett försök och kan ge en utvärdering av serien hittills? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sceleris Skrivet december 30, 2015 Anmäl Share Skrivet december 30, 2015 Jag såg ett avsnitt, och det var (1) ganska trist, och (2) fantastiskt illa producerat. Men jag har fått en uppfattning om att originalmangan gör en del intressanta, förmodligen brutala, grejer, så det kan nog vara värt att kolla in om man gillar shônen. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg