Hoppa till innehåll
Anime.se

Suzume No Tojimari


Ebhen
 Share

Rekommenderade inlägg

ÄNTLIGEN! 
Suzume no Tojimari har Sverigepremiär nu redan den 14 april. 🤩 Det har varit ett himla velande och när man frågat dem på Filmstaden så har man fått två svar, dels att den inte kommer och dels att den ska komma... De verkar inte riktigt ha koll där på kundtjänst. 

Nåja, det verkar iaf. som om den kommer släppas på flera platser i landet. Har sett Stockholm, Uppsala och Gävle iaf. men sen vet jag inte. 
Nu vet jag vad jag ska göra på fredag iaf. Hehe. 

Vi får prata om den sen i den här tråden när folk har sett den. Ska bli kul att höra. 
Här är senaste trailern. 
 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som jag kan se på Filmstadens hemsida så är det bara tre dagar det finns biljetter till här i Gävle och det är fre-sön nu vilket känns väldigt kort. Dessutom typ matiné kl. 15.00. 
Filmstaden tar fortfarande inte anime på allvar som det tycks... 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

11 minuter sedan sa Ebhen:

Som jag kan se på Filmstadens hemsida så är det bara tre dagar det finns biljetter till här i Gävle och det är fre-sön nu vilket känns väldigt kort. Dessutom typ matiné kl. 15.00. 
Filmstaden tar fortfarande inte anime på allvar som det tycks... 

är tre dagar här i Luleå också,  här i Luleå kommer den börja 13:30 vilket är anledningen till att jag inte kan gå på fredag pga jobb.

behövs väl mer folk som ser dessa anime filmer om dem ska börja ta det på allvar, dem få gånger det har varit någon anime film på bio här i Luleå har det inte varit så många där och än så länge är det inte många som har köpt biljetter här.

Fredag 70 kvar av 74

lördag 64 kvar av 74

söndag 73 kvar av 74

 

har inte kollat större städer men så här ser det ut just nu i Luleå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...