Joa Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 Jepp, Vi (Håkan och jag; Joa) kommer att ha vår stash av T-shirts, figurer, pins, phonestraps, kuddar, skrivbordsunderlägg, musmattor, nyckelringar.. och öhh.. en massa annat med oss till Uppsala nu i helgen (lördagen 2/10) för att göra alla hugade manganerdzspekulanter lite fattigare. se http://www.uppsalakai.org för mer info eller hatta in på den här tråden... XD // Joa (part of OjisanYa) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
docster Skrivet september 29, 2004 Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 ooo, intresting indeed. Synd att man inte kan komma och fynda lite, ni borde öppna en webshop :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet september 29, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet september 29, 2004 ni borde öppna en webshop :) Och så sker i slutet av november om inget oförutsett inträffar... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 ni borde öppna en webshop :) Och så sker i slutet av november om inget oförutsett inträffar... Nice...Och Jag som behöver införskaffa lite.. öhh.. mycket saker ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet september 30, 2004 Anmäl Share Skrivet september 30, 2004 Suveränt, då blir det kanske att köpa den där mahoro-phonestrappen jag så länge längtat efter. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet oktober 1, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 1, 2004 Suveränt, då blir det kanske att köpa den där mahoro-phonestrappen jag så länge längtat efter. Om vi får in fler, för den sista gick åt på Närcon... ^^´ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Skrivet oktober 2, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 2, 2004 T____T Hoppas.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kakan Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 ni borde öppna en webshop :) Och så sker i slutet av november om inget oförutsett inträffar... Utmärkt! :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cainz Skrivet oktober 5, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Äsch vad lamt, kom inte in i shopen utan biljett :C Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joa Skrivet oktober 5, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 5, 2004 Äsch vad lamt, kom inte in i shopen utan biljett :C och du frågade snällt antar jag? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet oktober 12, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 12, 2004 Oväntat men trevligt att ni kom dit. Såg den här tråden först efter Uppvisningen. Trevligt att nu ha en liten Sakura-figur ståendes i hyllan. ^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg