Hoppa till innehåll
Anime.se

Anime(dot)se - The Comic [Ny tecknare, ny tråd]


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

Jo kanske det =P

Men jag satt och lekte lite och lyckades göra det första Anime[DOT]Se/TCG kortet nånsin :) En Hellsinger:

Framsida

HellisCard.png

Baksida

Anime.gif

 

HAHA! Vi ska börja marknadsföra alla typer av "goods" för den inbitne Anime[DOT]se-otakun. Hellsinger för börja jobba på en artbook :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 382
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Toppskribenter i detta ämne

  • 2 weeks later...
jag med men vart sjutton är sidorna? >=/ du säger att arbetar fast du inte gör det slöo kommigen nu >=( vi är otåliga

 

 

IUmm.. Doddis, bete dig sådär igen och jag sliter sönder dig i småbitar *ler ett heridleende*

 

Jag har haft en massa plug och ett liv vid sidan av vettu. Desutom så har jag börjat lägga ner mer arbete för varje sida

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ojojoj! Vilket kvalitetshopp Hellis! :D De två nya sidorna är helt suveräna! Sidorna ser mer genuina och färdiga ut och dessutom har du lagt till häftiga effekter! Riktigt bra jobbat, det märks att du lägger ner mer arbete på sidorna nu! Vill gärna se mer, så skynda på! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...