Hoppa till innehåll
Anime.se

Diablo II: Lord of destruction


Petus
 Share

Rekommenderade inlägg

Eftersom någon av någon anledning tog bort den gamla tråden så skapar jag nu en ny om samma ämne som förut. och jag kan börja med att säga vad jag tycker om 1.10 patchen.

 

Jag tycker det är den sämsta patchen det någonsin släppts. Ok, dom fick bort alla bug items (nästan) från 1.09 patchen. fast om jag fick välja mellan barbarer med teleport och sorcar med Battle orders och buggade items så skulle jag välja Buggade items faktiskt. citat från blizzards hemsida "Each character got 30 uniqe skills to use". alla chars kan ju använda vilken skill dom vill med de rätta föremålen. och level systemet vilken förändring asså. dom gjorde cow level 10 gånger så stark och mindre exp men samtidigt gjorde dom baalruns exp mycket fetare. visst tar längre tid att få level 99. men dom skulle ju göra att det vart svårt sa dom. sen alla chars som skulle bli lika bra, där säger jag också att dom gjorde massa misstag. amazonens bågskills är till ingen nytta längre det GÅR inte göra skada samma som barbaren med svärd & sköld. man KAN inte döda utan ett breath of the dying längre. det går bara inte. och alla skills då varför gör en skill man får på level1 500 skada helt plötsligt? det va ju level 30 skillen som gjorde förut. och den här "Ladder season" 10 personer spelar 24h dagen så ingen annan har en enda chans att komma i högsta rank.

 

min slutsats är som alla kanske gissat vid detta tillfälle. Blizzard gjorde bort sig på den nya "heta" 1.10 patchen som skulle va så himmla bra.

 

skönt att få det sagt, hade jag hittat en länk som man kunde skicka till blizzard hade jag skrivit om allt till engelska och skicka till dom. fast dom skulle inte bry sig, allt handlar bara om pengar när ett spel går dåligt lovar dom en ny "het" patch som ska ändra allt för att folk ska fortsätta spela.

 

// har ändrat inlägget nu, vart lite för mycket ilska i det andra ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker heller inte om den nya patchen. Var pga. den som jag slutade spela. Jag älskade bloodruns förut, men de får man ingen exp på alls längre. Dessutom så känner jag att spelet har blivit tristare i och med den nya patchen. Känns som om den förstört den härliga hack'n slash-känslan som trots allt skall finnas i D2.

Men något som är bra är att karaktärerna ligger lite mer lika nu, men det menar jag förståss inte att sorceress har blivit sämre, utan de andra karaktärerna har blivit bättre. Vilket jag uppskattar. men fortfarande, sorcveress äger allt. Är så trist.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

det va 1.09...

 

i patchera tidigare en 1.09 fanns det "dupare" fast det va folk som höll det i hemlighet utan att berätta för sina vänner.

 

sen kom det ungefär 3-4 "dupes" i 1.10 patchen precis i början fast dom som fuska där vart bannad inom 7 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...