Hoppa till innehåll
Anime.se

Fortsätt serien. Del 32 (13/6)


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 609
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

Kan bli problematiskt det här med japs! han är sjuk och eftersom

han inte har internet hemma hoss sig så kan det ta ett tag innan

han kan få reda på att det är hanns tur!

 

skulle kunnat ringa, men jag glömde mobilen hemma med hanns nummer på :/ så skall jag till manik idag och imorrn vilket gör att jag inte kan hämta den >(

 

så, vi kan ju alltid hoppas på att han blir frisk snart! lr om möjligt låta

doddis passera före, så han får tid att krya på sig?

 

just a thought!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nähäpp, inget från Doddis, och hans tid är ute. Om du vet att du inte kommer att göra nånting när det blir din tur får du gärna säga till så turen kan gå över till nästa på listan utan att alla behöver vänta en vecka i onödan... Pixel-Psycho-neutral.gif

Nu är det Japs! Hoppas han är frisk igen. Till den 29:e mars.

Lycka till Japs!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skickar du fortfarande PM till den vars tur det är PsychoCaptain, verkar som många har blivit ganska inaktiva med det här. Vilket är synd.

 

Jajamen, jag skickar fortfarande PM, fast ibland glömmer jag. Men jag glömde inte skicka till Doddis, så jag vet inte varför han inte ritade eller hörde av sig... Och du har rätt, det käns lite dött här. Hoppas det blir lite mer fart.

 

PsychoCaptain,

Ta bort mig från listan, har inga sladdar till min scanner

och min ritförmåga finns inte längre om man inte räknar till streck och olika stora prickar

Oj! Visst är det jobbigt när sladdarna bara försvinner sådär. Har husdjuren käkat upp dom? ;)

Plockar bort dig från listan, som nu ser ut såhär:

Japs - SkuttyWan - Docster - Jasper - Mustela - PsychoCaptain - Zaffe

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Awww... Ingen serie Pixel-Psycho-sad.gif

Det går utför med Fortsätt Serien. Tredje på raken som inte lämnat in nånting.

 

Eftersom Japs tid är ute och han inte postat nån serie går turen nu över till SkuttyWan som var inne här och nosade redan vid födseln av denna en gång så stolta tråd! Skutty, du har tillochmed den 6:e April på dig att bli färdig.

Stort lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ber om ursäkt för att serien inte kom upp i tid. Även om den var "färdig" i tid.

 

Ville styra in serien på en lite mer allvarlig handling. Måse också be om ursäkt för den ruttna färgläggningen (om man kan kalla det för det), jag hetsade lite ^^;.

 

A B

 

PC får avgöra ifall sidorna får gällas eller inte, det är ju trots allt hans tråd, men jag tänkte att ni kanske ville se dem ändå...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...