Hoppa till innehåll
Anime.se

Fortsätt serien. Del 32 (13/6)


PsychoCaptain
 Share

Rekommenderade inlägg

  • Svar 609
  • Skapad
  • Senaste svaret

Toppskribenter i detta ämne

kan inte till imorgon (ledsen) jag har vart sjuk och fyllt år och en massa grejor har kommit upp!!

är det möjligt att låta nästa på listan gå före mig ett steg och jag tar sedan

lr måste jag sätta mig sisst i kön igen?

vilket dera så kan jag nog inte göra en serie den här veckan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är jag uppskriven nu Psycho?

Skulle gärna se hur det står till i listan.

Jag vill inte vara elak och stänga någon ute, men eftersom det kom många klagomål på att det inte gick att förstå vad som hände på din förra sida Tomado, så får du nog öva ett tag innan du är med igen. Du hade väll en egen serie på gång? Rita lite på den och träna på hur du lägger rutorna så man lättare hänger med i handlingen.

 

Listan är alltså som följer:

PsychoCaptain - ThoseN - Snake-servant - Mustela - Zaffe -Hellsinger -Japs- Doddis - SkuttyWan

 

Kul att Skutty är tillbaka efter att ha varit en av de första som visat intresse för den här tråden!

Nu väntar alla med spänning på Mr Mustachios återkomst på listan...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har ångrat mig. Tomado, du får visst vara med. Jag har känt mig lite rutten sen jag stängde av dig. Pixel-Psycho-sad.gif Förlåt. Alla som vill ska få vara med. Men du får lova att göra en mer lättförstålig sida nästa gång, okej? Tomados plats på listan är mellan Mustela och Zaffe. Hoppas ingen är arg.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och nu, denna strålande (?) måndagskväll/natt: Fortsätt Serien del 16!!! TADAH! Här är del 16 A och del 16 B. Två sidor till priset av en :) Attans vad jag har slitit. Håll till godo!

 

ThoseN, nu är det din tur. Du har tillochmed den 22/2 på dig. Lycka till!

 

Jag skulle och gärna vilja vara med å listan! :)

Du är inskriven Doc!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share


×
×
  • Skapa nytt...