Hoppa till innehÄll
Anime.se

Rekommenderade inlÀgg

bx151807-yxY3olrjZH4k.pngSÄg att det inte fanns nÄgon fan sida för en av mina senaste favoriter. 

Solo leveling!

Skriv hur det gÄr mer anime lÀsning eller hur lÄngt ni kommit i spelet eller vilket avsnitt ni Àr pÄ i animen?

SÀsong 2 första avsnittet har precis slÀppts.

Första sÀsongen slÀpptes pÄ prime, tror den finns pÄ crunchyroll med flera stÀllen med.

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

8 timmar sedan sa TigerTand:

spelet

Spelet? đŸ€”

Jag har lÀst hela webbserien och följer animeversionen. Hyfsad actionserie, sÀrskilt animeversionen, men bÄda versionerna tycker jag lider av att huvudpersonen Àr för cool: han visar liksom knappt nÄgra kÀnslor, sÄ det blir svÄrt att empatisera.

Jag gillar nya sÀsongens öppningslÄt. LiSA som sjunger för Hiroyuki Sawano kÀndes lite otippat!

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter

• 1 month later...

Som sagt, jag tycker att huvudpersonen har för lite personlighet. Han har ocksÄ/dÀrför knappt nÄgon kemi alls med seriens potentiella "kÀrleksintressen" - jag blev direkt överrumplad nÀr det blev en romantisk intrig nÀrmare slutet! Han hade visat noll intresse!

Men seriens riktiga kardinalsynd Ă€r att Esil inte Ă€r med igen. 😠

LĂ€nk till kommentar
Dela pÄ andra sajter