Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 http://img62.exs.cx/img62/9878/Link.jpg kritik ja tack säg gärna vad som är fel och vad som är bra =) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Genma Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Den är väldigt gullig. :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 tack =) fick låna pappas scaner darför kommer det massa bilder nu Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kenshin Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 Jag tycker den va jätte gullig :3 Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 tyckte tjejerna i min klass också =) har ni nåt att säga om vad som behövs förbättra? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellis Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 ÜBER CUTE^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 hehe karnse lite fet :S ska ladda up en ny bild snart . . . ska bara scanna Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manik Skrivet oktober 6, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 har han ätit upp zelda? :/ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 6, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 6, 2004 karnse vem vet hahaha . . . kul ide =P Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 haha det ser ut som det han är lite biffig eller? kanske åt han upp sin häst eller ganondorf. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 7, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 haha nya special attacken: Alá kanibala eater. hm . . . undrar om jag ska göra en till Link gubbe med svärd . . . karnse tillochmed en serie Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hauzin Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Gullig Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 7, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 7, 2004 Alla har skrivit gullig och cute så då får väl jag skriva hmm.. hur stavas det nu då? Kawaii, tror jag att det är. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doddis Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 haha min Link bild har fått en Kawaii , Über gullig och jätte gullig utmärkelse =D hihihi jag ska nog göra en med svärd nu när jag är uppe hos farmor . . . Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg