Petus Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Börja spela det här spelet för ungefär 2 veckor. Och nu vill jag veta. är det någon på den här sidan som också spelar AA? jag har fortfarande 10 honor. för dom som inte vet vad det här är så kan ja berätta lite. Det här är ett Online spel (bara spelas online) och innan man kan spela på internet med andra måste man träna sig själv så att man har en liten aning om vad man gör (t ex. Medic träning och Markmanship och Airborn (fallskärmshoppare) ). spelat är ett militär spel. finns att hämta gratis på www.Americasarmy.com Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 Har knappt kört 4-6 timmar. Och det var länge sedan, när spelet var nytt. Jag tyckte om det var så bra, så jag la av. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 eh? du la av för att det var bra?! WTF? Spelade det lite innan de införde medic och all annan skit, det var ganska roligt fast jag hatar honor systemet för om man dödar 2 personer i sitt eget lag så får man bara spela på typ 1 server eller ngt... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 8, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 hehe jag döda tror det va 6-7 st på 1 runda.. då fråga en mig "Petuus which account is that? 2,3,4,5?" har bara spelat i 2 veckor.. <-- Naturally born killer >_< Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tireces Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 eh? du la av för att det var bra?! WTF? Blev nog en aning fel där. Jag tyckte att det inte va så bra, därför slutade jag. Tänk vad fel det kan bli i bland. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Krunaldo Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 ok Tireces. Kan medela att AA finns till linux och fungerar utmärkt :). Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mekurion Skrivet oktober 8, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 8, 2004 AA är ett rätt rba spel, bätte än CS i min mening, spelar det dock inte. btw: man kan itne klaga på något som är gratis^^ Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Petus Skrivet oktober 9, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 9, 2004 "gratis är godast" :P spelar både CS och AA fast jag gillar CS mera (kan va för att jag spelat det så länge) fast AA är okej att spela också. om du mena grafik så bryr jag mig inte om sånt i spelen :) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg