Hoppa till innehåll
Anime.se

nått som är avskyvärt. (Animé ni vill se mer av)


Petus
 Share

Rekommenderade inlägg

varför tar dem slut överhuvudtaget dem borde vara o ändliga så kan man alltid se på dem hur mycket man vill.

 

Jo verkligen. Fler oändlighetsserier i stil med Stålmannen. Hurra, hurra!

 

Öh... nej tack.

 

Eller vid närmare eftertanke:

Nej tack.

 

Eller kanske skall man uttrycka det:

Nej tack

 

Men jag föredrar ändå att säga:

Nej tack.

 

Berserk och Hellsing är än så länge oändliga, eftersom de inte har avslutats än. Glöm inte att originalet är en manga.

 

Märkligt att Hirano skulle gått med på mer Hellsing, så upprörd som det påstods att han var av det första försöket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nu ska vi se, sa blinda Berit. Jag stödjer Zimpens linje. Jag vill heller inte att en bra serie ska bli nedsvärtad av en sunkig uppföljare 50 år senare. Det räcker med att det påstås att VOTOMS fick direkt-på-video-uppföljare, som ska vara direkt usla (nu har jag förvisso inte sett VOTOMS-oaverna, så någon direkt komentar gällande dessa kan jag inte ge, men en säker källa anser att de är usla.)

 

Fast det skulle onekligen vara spännade att få reda på vad som hände med Kubo och Tanaka. Fann de någonsin nördarnas planet?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...