Hoppa till innehåll
Anime.se

Anarchyboy-Anarkistpojken (Ny bild)


Hellis
 Share

Rekommenderade inlägg

Anarchy boy är..tja mitt mörka alter ego.... När jag är arg eller deprimerad tecknar jag denne filur...

 

Anarchyboy

Fösta bilden jag gjorde av honom

Försökte rita honom sittandes..

 

Alla bilder är tagna med kamera.. så detblev lite suddigt.. föröskte göra bilderna skarpare med photoimpression dock^^'

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

AAAAARRRGHHH!!! Den onda kameran!!1111

 

Jag rekommenderar att du i fortsättningen håller dig till enbart skisser, kamera bilderna är suddiga, otydliga och på tok för stora. Du har ju andra inscannade bilder så nåns scanner måste du ju ha snott. Håll dig till den, snälla.

 

Annars så var bilderna bra. Har vi inte alla två personligheter, så säg? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 weeks later...

Ja snygga bilder, men bild 1 va handen (den han greppar me) lite mysko ser typ ut som han har brutit lla fingrar så dom står åt andra hållet men dom va lite suddiga som alla andra säger med så de var svårt och se bilderna ordekligt men den sista bilden va helt oki lite för små armar ja ;) lycka till med tecknadet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag gillar den här bilden:

http://img.photobucket.com/albums/v259/Hellsinger12/Chaos.jpg

bäst då jag tycker att den har flest och finast detaljer.

Dock skulle armarna kunna ha varit en bit längre.

 

a snygga bilder, men bild 1 va handen (den han greppar me) lite mysko ser typ ut som han har brutit lla fingrar så dom står åt andra hållet men dom va lite suddiga som alla andra säger med så de var svårt och se bilderna ordekligt men den sista bilden va helt oki lite för små armar ja Wink lycka till med tecknadet.

 

Ibland så är det bra om man pausar med punkter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...