Hoppa till innehåll
Anime.se

Shoot Em Ups


Fjall Raven
 Share

Rekommenderade inlägg

Bor du i Stockholm kan du komma på TV-spelskvällen i Sundbyberg nu på fredan den 19 november 2004. Ungdomens Hus (Landsvägen 65, tror jag). Från klockan 1800 till klockan 2300 eller så. Där kommer vi dema lite dumma nördspel för de som vill kolla.

 

Tyvärr bor jag i Luleå, typ 120mil bort från stockholm så det är nog inte aktuellt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Zimeon: Är det gratis inträde?

 

Jadå, det är bara en fritidsgård som har en liten specialkväll.

 

Synd att Buffi bodde i Lule. Skulle varit lite kul med en Shanghai Alice-frände som bodde i närheten.

 

På tal om annat:

 

Kan passa på att tipsa om ABAs suveräna skjutlir. Hans rRootage är riktigt fantastiskt bra. Och till skillnad från Shrine Maiden så är alla hans spel helt freeware. Det är bara att tanka ner och spela. Inte fulls lika superdesignade som Zuns spel, men riktigt charmiga i sin avskalade form. Tumiki Fighters är helt superknäppt kul.

 

http://www.asahi-net.or.jp/~cs8k-cyu/

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Då får väl jag också tipsa om ett japansk fan-gratis-shmup som jag gillar då :)

 

Sho ren sha 64k

http://hem.bredband.net/b139192/chorens ... ren68k.zip (hostad av någon ifrån shmup communityn stfan.com )

 

Otroligt rolig gratisshooter med grym musik.

Gjord av någon/några som kallade sig famibe no yoshin och som släppte spelet 1998.

 

Är rätt nöjd med mina 3446360 poäng i det också :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fick och fick. Jag ebayade hem 2 ex och jag tänkte sälja ett på tradera men om du ger ett vettigt prisförslag så har jag inget emot att sälja direkt till dig istället.

 

Du lär få mer någon annan stans, men en hundrafemtiolapp ger jag. Annars köper jag det bara nästa gång jag är i Nipponland.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara på detta ämne…

×   Inklistrat som formaterad text.   Klistra istället in som oformaterad text

  Endast maximalt 75 uttryckssymboler tillåts.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa editor

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller sätt in bilder med URL.

 Share

×
×
  • Skapa nytt...