F.d. medlem Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Andra wallpapern någonsin! Enjoy. Större version kommer upp på mitt dA-konto när dA inte är i maintenance mode. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jasper Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Riktigt läcker! Sparar den..:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ikkari Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 haha...den va ju lite rolig...=) snygg me... Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Inaction du är mycket bra på färglägga har ja sett nu alla dina bilder är typ gjorda i ps riktigt läcker bild du har gjort där me ;) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Fantasy Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Mmm, bra bild som sagt.... vet inte vad jag ska skriva mer. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 27, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Tack allihopa! Inaction du är mycket bra på färglägga har ja sett nu alla dina bilder är typ gjorda i ps riktigt läcker bild du har gjort där med ;) Creds går till openCanvas! :P Har nog aldrig försökt mer än en gång i PS.. Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThoseN Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 Jaha men jag bara gissade vilket pogram använder du då? Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vicious Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 riktigt bra och rolig bild! gillar han sterila ansiktsttryck, han ser så där koncentrerad ut, men samtidigt avslappnad. Riktigt bra gjort, färgläggningen är suverän! Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skatan Milla Skrivet oktober 27, 2004 Anmäl Share Skrivet oktober 27, 2004 wow, wow, wow, wow, wow, wow och woooooooooow. Det är det inteligentaste jag kan få fram när jag ser denna snygga bild, och jag kan ju då själv påpeka att det inte alls är särskilt inteligent. Open canvas är vekrligen ett riktigt bra program, synd bara att jag inte kan hitta ett Open canvas 3.03 någonstans :/ Om någon skulle kunna skicka det till mig adda min msn bara så skulle det vara mysigt:) Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
F.d. medlem Skrivet oktober 28, 2004 Författare Anmäl Share Skrivet oktober 28, 2004 Jaha men jag bara gissade vilket pogram använder du då? Sade jag inte att jag användar openCanvas? :) Och... oj vad jag tackar, men jag gör det igen. :D Citat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommenderade inlägg